Generální ředitel EA Andrew Wilson prozradil, že licence FIFA není nic jiného než jen čtyři písmena na krabici každý rok mimo mistrovství světa.

Na interní schůzi společnosti v listopadu loňského roku generální ředitel EA Andrew Wilson údajně odhalil spoustu informací o tom, jak licence FIFA ve skutečnosti brání společnosti v rozšiřování její fotbalové franšízy do nových obzorů.

Jak uvádí VGC, Wilson řekl mnoha zaměstnancům EA, že licence FIFA není nic jiného, ​​než v podstatě jen čtyři písmena na krabici pro každý rok mimo mistrovství světa. Mluvil také o tom, že tato licence není prvořadá pro identitu značky franšízy ve velkém schématu věcí a že EA by na tom mohlo být lépe bez této vysoce drahé a vysoce omezující licence.

Tvrdil bych – a to může být trochu zaujaté – že značka FIFA má větší význam jako videohra než jako řídící orgán fotbalu,“ řekl Wilson. „Nebereme to jako samozřejmost a snažíme se nebýt arogantní.“ Pracovali jsme opravdu tvrdě, abychom se pokusili přimět FIFA, aby pochopila, co potřebujeme do budoucna.

Přečti si  F1 24 nabídne dynamické ovládání a dosud nejrozsáhlejší aktualizaci fyziky v sérii

V podstatě to, co dělá FIFA v každém roce, kdy se nekoná mistrovství světa, jsou jen čtyři písmena na přední straně krabice a to navíc ve světě, kde většina lidí krabici už ani nevidí, protože si hru kupují digitálně.

Místo toho by se společnost mohla zaměřit na zahrnutí více komerčních značek do hry, jako je třeba Nike. Kromě toho by EA mohla také expandovat za hranice tradičního fotbalu 11v11 a jeho současných digitálních ekosystémů.

Naši hráči nám říkají, že chtějí více herních režimů, různé věci nad rámec 11v11 a různé typy her. Řekl bych vám, že to byl boj přimět FIFA, aby uznala typy věcí, které chceme vytvořit, protože říkají, že naše licence pokrývá pouze určité kategorie,“ dodal Wilson.

Přečti si  Servery LittleBigPlanet 3 byly na neurčito vyřazeny z provozu

Naši hráči chtějí, abychom expandovali do digitálního ekosystému šířeji… naši fanoušci nám říkají, že chtějí, abychom šli a účastnili se tohoto prostoru. Naše licence FIFA nám ve skutečnosti znemožňuje dělat mnoho z těchto věcí. Opět platí, že FIFA je jen název na krabici, ale znemožňuje naši schopnost se rozvětvovat do oblastí, které hráči chtějí.

Organizace FIFA údajně požaduje licenční poplatek ve výši 2,5 miliardy dolarů za každé mistrovství světa v příštím desetiletí, což je dvojnásobek toho, co EA platila až do tohoto bodu. V listopadu loňského roku popsal šéf značky EA FIFA David Jackson vztahy mezi EA a FIFA jako „hořké“ a řekl, že společnost si není jistá, zda se s partnerem pohne kupředu.

FIFA 22 je aktuálně k dispozici pro konzole a PC. 

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno