Kup nám pivo

Společnost Microsoft nyní umožnila „velmi očekávané“ neuronové vykreslování pomocí rozhraní DirectX API, které umožňuje grafickým procesorům využívat schopnosti umělé inteligence k transformaci grafických výpočtů.

Neuronové vykreslování v grafických procesorech je další velkou novinkou a v současné době je v tomto oboru na prvním místě. Viděli jsme, jak generální ředitel společnosti NVIDIA Jensen Huang popsal význam neuronového vykreslování při učení a předvídání prvků procesu vykreslování, a zdá se, že průmysl konečně přechází na tuto myšlenku.

V příspěvku na blogu společnost Microsoft odhalila, že DirectX bude nyní podporovat neuronové vykreslování napříč různými architekturami, spolu s přidáním podpory „kooperativního vektoru“ do DirectX, což v konečném důsledku zrychlí pracovní zátěž AI napříč spotřebitelskými i profesionálními GPU.

Přečti si  MMORPG Horizon by mohlo být oficiálně představeno na G-Star 2025

Společnost Microsoft s potěšením spolupracuje se společností NVIDIA na rozvoji této nové generace grafického programování a přináší podporu technologie neuronového stínování v celém odvětví.

DirectX bude brzy podporovat kooperativní vektory, které uvolní výkon Tensor Cores na hardwaru NVIDIA GeForce RTX a umožní vývojářům her plně akcelerovat neuronové shadery v systému Windows.

ASUS TUF Gaming

– Bryan Langley, Microsoft

Pro neznalé: kooperativní vektorová podpora označuje metodu zpracování dat pomocí GPU, která dynamicky upravuje zpracování dat ve skupinách různé velikosti. To se provádí optimalizací maticově-vektorových operací, a díky tomu bude nejen zpracování pracovní zátěže AI mnohem rychlejší, ale kooperativní vektor umožňuje efektivnější využití prostředků GPU pro zpracování dat proměnlivé velikosti, což vývojářům umožňuje využít tuto funkci pro optimální výstup neuronového vykreslování.

Přečti si  Fallout 4: Anniversary Edition právě vychízí na PC a konzole
nvidia rtx neural shaders game data shader code 1
Zdroj: Nvidia

Společnost Microsoft také potvrdila, že neuronové vykreslování a kooperativní vektorová implementace DirectX budou podporovány nejnovějšími grafickými procesory NVIDIA řady RTX 50, které díky vestavěným jádrům Tensor Cores umožňují používat neuronové shadery. To umožní vývojářům vytvářet vizualizace poháněné umělou inteligencí, optimální algoritmy path-tracingu, a dokonce i mnohem efektivněji generovat realistické obrazy a objekty, což otevírá cestu k realističtějším a pohlcujícím grafickým zážitkům.

Společnost Microsoft spolupracuje s partnery, jako jsou AMD, Intel, NVIDIA a Qualcomm, na integraci podpory kooperativních vektorů do ekosystému DirectX, což umožní mnohem plynulejší grafické výpočty akcelerované umělou inteligencí.

Sledujte Game Press na Google, abyste dostávali naše novinky a recenze do svých feedů a vše věděli hned. ASUS TUF Gaming

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno