Ve srovnání s nepřáteli z předchozí hry jsou žoldáci a pašeráci v pokračování „násilnější a nepředvídatelnější“.

Focus Entertainment a Asobo Studio včera zveřejnily nový trailer k A Plague Tale: Requiem, který zdůrazňuje příběh, boj a průzkum. Na PlayStation Blogu nabídl režisér Kevin Choteau některé další zajímavé detaily. Amicia má nějaké nové nástroje k boji proti různým nepřátelům, ale stojí proti žoldákům a pašerákům.

Choteau poznamenává, že ti jsou „násilnější a nepředvídatelnější. Náš tým vynaložil velké úsilí na navrhování jejich inteligence a reakcí na každou situaci. Jejich potenciál adaptace na pohyby Amicie bude pro hráče skutečnou výzvou!“ I když nezacházíme do přílišných podrobností, zdá se, že Amicia bude muset „kontrolovat toto riziko eskalace“.

Naštěstí spolu s vylepšeným prakem, kuší a novými alchymistickými recepty poskytne prostředí různé příležitosti, jak na ně vyzrát. Už jsme viděli vzplanout vysokou trávu a dehtové nádoby jsou vrženy na pomalé nepřátele. To vede k „mnohem otevřenějším setkáním“, což dobře funguje ve větších prostředích. Ať už hledáte stealth nebo boj na blízko s nožem, existuje zde mnohem více možností než v předchozí hře.

Přečti si  Evakuace započne v červnu

Také se zdá, že Hugovo spoléhání se na své schopnosti může mít nepříznivé účinky a způsobit poškození pokaždé, když sdílí vjem s krysami. To zjevně „ovlivňuje i zkušenost hráče a učí je být více opatrnými. Uvolnění této síly je zároveň určitým zlomyslným potěšením… ale následují důsledky a je třeba za tato rozhodnutí zaplatit určitou cenu!“ Jak se tato morální dilemata vyvinou, se teprve uvidí.

A Plague Tale: Requiem vychází 18. října pro Xbox Series X/S, PS5, PC a Nintendo Switch prostřednictvím cloudu. Hra bude také spuštěna v první den pro Game Pass. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno