Jak jistě víte Destiny 2 má problém s endgame obsahem a Bungie se ho chystá vyřešit, to alespoň řekl vývojář v aktualizaci tohoto týdne.

„Zaznamenali jsme spoustu diskusí o endgame obsahu a o tom, jak to lze zlepšit. Právě teď se tato diskuse děje také v našem studiu. Posloucháme hráče, ale potřebujeme čas, abychom vše strávili a vypracovali nejlepší plány do budoucna. Budeme o hráče o vývoji informovat v nejbližší době. Nadále nás sledujte a pokračujte v diskusi, „napsal vývojář Bungie.

Konsensus je v tom, že v Destiny 2 je něco špatně: není to tak zábavné jako D1. Nejčastější kritika endgame obsahu zní, že hra neposkytuje takovou hloubku jako první díl. Hra neobsahuje tolik sběratelských předmětů a nenabízí možnost grindingu pro získání nejlepšího možného vybavení. Vzpomeňte jen na první díl, co vše jste museli podniknout pro to, aby vám padl Gjallarhorn, Vex Mythoclast, či zbraň se skvělými PvP perky. Hráčům také scházejí Grimoire karty a mrtví Ghosti, které by ve hře sbírali a hledali. V Destiny 2 tak zkrátka schází motivace k hraní.

Přečti si  Vývojář Assassin's Creed Mirage má nápady na další příběhy s Basimem

To, že hráči volají po návratu časů, grindingu a náhodných perků, musí být pro Bungie nesmírně frustrující, protože první rok Destiny byl poznamenán silnou kritikou právě těchto systémů. Ovšem je otázkou jaká věková a cílová skupina byla tou vyslyšenou?

destiny_2_emb_strike_the_pyramidion_3

Jaký je váš názor, mělo by Bungie vrátit do Destiny 2 tyto systémy z prvního dílu?

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno