Jak se zdá, tak práce v Nightdive Studios běží na plné obrátky a vývojáři se snaží dohnat ztracený čas na rebootu System Shocku, alespoň o tom vypovídá poslední aktualizace studia, která přibližuje jejich vývojářský pokrok.
Aktualizace obsahuje screenshoty, které si můžete prohlédnout níže v novince. Hra je vyvíjena v aktualizovaném Unreal Enginu, který podle studia poskytuje spolehlivější výkon a vyšší věrnost všech vizuálů. Studio také informuje o tom, že během dubna bude na Twitchi hostit několik live streamů, ve kterých bude hru blíže představovat.
Studio také informovalo své největší podporovatele z Kickstarteru o tom, že již v září jim umožní soukromé testování hry, která sice bude ještě ve vývoji, ale již by měla být plně hratelná.
Podle kampně na Kickstarteru je System Shock vyvíjen pro PC, Mac, PlayStation 4 a Xbox One a jeho termín vydání je naplánován na rok 2020.