Na víkendové akci X019 v Londýně výkonný ředitel společnosti Xbox  Phil Spencer uvedl, že klíčová vlastnost pro majitele Xbox One se vrátí pro Project Scarlett.

Probíhající iniciativa Xbox Play Anywhere , která umožňuje hrám zahrnout podporu napříč platformami pro multiplayer, ukládání dat a nákupy pro počítače se systémem Windows 10 a Xbox One, se rozšíří s podporou pro další Xbox.

Stávající knihovna herních titulů Play Anywhere, která se skládá převážně z first-party her od Xbox Game Studios, jako jsou Gears 5, Crackdown 3 a Forza Horizon 4 , se posouvá vpřed pro hráče, kteří se rozhodnou přejít na Project Scarlett.

Spencer říká, že hlavním cílem  projektu Scarlett je usnadnit hráčům postup vpřed, aniž by ztratili přístup ke své existující knihovně Xbox her a jejich uloženým pozicím. Celkově tak chce Microsoft usnadnit generační přechod a zjednodušit jej ve srovnání s přechodem z Xbox 360 na Xbox One.

Přečti si  Generální ředitel společnosti Valve naznačuje, že Steam by se mohl do konce roku dostat na konzole

“Naším cílem pro naše first-party tituly je, aby se vaše hry a vaše úspěchy efektivně pohybovaly spolu s vámi napříč generacemi.”

Šéf Xboxu také zmínil, že Microsoft doufá, že třetí strany vezmou na vědomí funkce nabízené prostřednictvím služby Play Anywhere a některé z nich přinesou do svých vlastních titulů při vydání Project Scarlett. „Myslíme si, že je dobré, že hry třetích stran umožnily hraní her více hráčům, ale jedná se tu i o vztahy s jejich partnery. I proto jsou některé hry součástí Xbox Game Pass a jiné zase ne, jde o jejich volbu.

Jak vidno, Microsoft se skutečně snaží vyhnout všem chybám, které učinil s příchodem Xbox One a věří, že s novou generací bude mnohem lépe připraven a bude od startu plně konkurenceschopný. Jak tento souboj dopadne, se dozvíme na konci roku 2020.

Přečti si  Nejnovější aktualizace pro Xbox Series X | S dělá rychlé obnovení ještě rychlejším

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno