Jak už, tak s týmem cestujeme po Evropě a vymetáme herní festivaly, občas narazíme na zajímavosti, které rozhodně stojí minimálně za zmínku. Jednou z nich je parta tří absolventek MUNI, které jsme měli tu čest potkat na Brněnském festivalu Gamer Pie.

V rámci rychlé konverzace a ukázky pár děl, které cíli na „nehráčské“ publikum, jsme se nadchli o těchto třech slečnách napsat krátký článek, který by mohl motivovat někoho z Vás k podobným cílům. Souhru drobných náhod tak rozpoutala přednáška Game Designu pod taktovkou Zdeňka Záhory právě na Masarykově univerzitě a jak už to, tak bývá, vzniká lavinový efekt společně s prvním nápadem na hru „Vesmírný hon za slevami“.

Cílem těchto dam je tak tvořit hry, které by se daly popsat jako rodinné, až casual, hlavně s velice krátkou herní dobou, s co nejjednoduššími pravidly a hlavně nekonvenčním, až černým humorem. Ve všech případech je na těchto kouscích vidět, že byly dělány pro zábavu autorek a my to jedině kvitujeme. Tvorba her hráči už dneska není moc v módě, takže specifikovat portfolio a nechtít se zavděčit všem je určitě správnou cestou, jak v dnešní době přehlcenosti nezešílet.

Přečti si  Larian Studios pracuje na dvou projektech založených na vlastním duševním vlastnictví

Na začátku článku jsme zmínili první opus Vesmírný hon za slevami, který rozhodně nebude opomenut v detailnějším rozboru. V plánu je určité vybalancování, zmodernizování grafického kabátku, 3D modely figurek, aneb s důchodcem tahajícím košík se bude vždycky hrát lépe a jako bonus si v odkazech pod článkem můžete aktuální počin stáhnout, vytisknout a již zahrát jako takovou BETA verzi.

Druhý kousek, který je zatím nějaký ten pátek ve vývoji, nese název Demon’s Cream a je přesně o tom, co byste si podle názvu mysleli… o démonech, co kradou zmrzlinu (mysleli jste snad něco jiného? Čuňata!). V každém případě tento kousek potřebuje ještě dokončit kresby, pořádně otestovat a vybalancovat.

Ať už jsou tyto hry v jakémkoliv stádiu a jakkoliv zábavné, důležitý je fakt, že jsou mezi námi nové tváře, které jdou kupředu a nebojí se jít tzv. s kůží na trh. Tvorba deskových her je velice náročná, ale za to zábavná činnost a pokud i vy přemýšlíte, že byste něco takového chtěli vyzkoušet, tak neváhejte, čas nebyl nikdy lepší. V době sociálních sítí a akcí typu Albi – Den deskovek, startovačů jako je Kickstarter a všeobecně fajn atmosférou mezi vydavateli stačí jenom sednout a vymýšlet, pak už to půjde samo.

Přečti si  Archetyp Invoker ve hře Remnant 2: The Forgotten Kingdom odhalen v novém traileru

Odkazy:
– Vesmírný hon za slevami: https://athemetanis.github.io/vesmirny-hon-za-slevami
– Instagram: https://www.instagram.com/ballsfreestudio/
– Facebook: https://www.facebook.com/ballsfreestudio

V brzké době plánujeme web, který bude všechno o nás a našich hrách pohromadě.

Příběh Vesmírný hon za slevami

Píše se rok 3487, Země je přelidněná a důchodci tvoří 84 % populace. Všechny obchody se
přesouvají na blízkou planetku Shoptun. Závod důchodců o tu největší slevu nikdy nebyl
napínavější a ceny másla klouzavější. Jen ten nejrychlejší důchodce ukořistí to nejlevnější
máslo na trhu. Namaž si podrážky a vydej se do toho nejepičtějšího závodu tisíciletí než se
mine poslední máslo v akci!

Příběh Demon’s Cream

Na Zemi začíná být strašné teplo. A přirozeně, v pekle je tedy ještě větší vedro, než kdy dřív.
Proto Satan vysílá na povrch Země své věrné poskoky, aby mu na Zemi ukradli všechnu
zmrzlinu, kterou by se mohl ochladit.
Démon, který přinese zmrzliny nejrychleji se může se Satanem koupat v bazéně plném
zmrzliny.

Barbara Dodoková, Alica Jašková, Kamila Vaňková

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno