Vývojáři The Outer Worlds, Obsidian Entertainment v novém rozhovoru uvedli, že nechtějí být studiem, které se zabývá krizí.

V novém rozhovoru s PCGamesN o tom diskutoval Brian Hines, vedoucí návrhář The Outer Worlds.

Obsidian není crunch studio, což je jedna z věcí, díky které lidé ve studiu dlouho zůstávají,” říká Hines a pokračuje “Ve studiu opravdu nebyla krize, pochod smrti nebo něco podobného, ​​už docela dlouho, alespoň co si to pamatuji. To je určitě jedna z věcí, ve které jsme jako studio velmi odhodláni, raději bychom něco omezili, než abychom nutili lidi, aby neměli vlastní život mimo zaměstnání.

Během posledních několika měsíců byl crunch ve videoherních studiích velkým tématem. Hovořili o něm jak současní, tak bývalí zaměstnanci vývojářů, jako jsou Naughty Dog a Rockstar Games a nedávno dokonce i sám Hideo Kojima.

Zatímco Obsidian nechce jít touto cestou, Hines zmiňuje, že byly časy, kdy museli věnovat práci více času, aby dodržely termíny, ale trvalo to pouze „asi za týden“ a je bylo jen na zaměstnancích zda to chtěli udělat.

Přečti si  Zamíří Sunset Overdrive na konzole PlayStation?

The Outer World vychází na PC, PS4, Xbox One 25. října. Hra byla oznámena také pro Switch.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno