Odhadovaná velikost instalace Cyberpunku 2077 byla odhalena několik měsíců před vydáním hry.

CD Projekt Red spustil předobjednávky jejich nadcházejícího sci-fi RPG titulu Cyberpunk 2077 v obchodě PlayStation Store a je to právě tento obchod, který dal fanouškům představu o tom, jak bude hra velká.

Popis pro Cyberpunk 2077 v obchodě PlayStation Store ukazuje, že hra zabere minimálně 80 GB místa na pevném disku PS4. CD Projekt RED pravděpodobně ještě optimalizuje hru tak, aby byla co nejkomprimovanější a nezabírala zbytečně více místa, i když s následnými opravami a dalším obsahem se dá spíše počítat s nárůstem objemu dat. 

Tým Cyberpunku 2077 ještě nepromluvil o plánech kdy by mohla být hra uvolněna k předběžnému stažení. Navíc předobjednávka neobsahuje žádný předběžný přístup do hry a CD Projekt RED jistě chce, aby si hru užili poprvé všichni současně. 

Jak se zdá, tak CD Projekt RED ví co fanoušci chtějí a jak moc se na jejich hru těší. I to je důvodem, proč se s opravdu velkým předstihem objevují takovéto informace.

Přečti si  Trailer pro Watch Dogs: Legion - Update 4.0 představuje nového hrdinu, nové mise a mnoho dalšího

Cyberpunk 2077 vychází na PC, PS4 a Xbox One 16. dubna 2020. 

10 KOMENTÁŘE

  1. 80GB co to je – jsou hry ktere maji víc . Dělat tu s komára velblouda totální retardace .

    Budete potřebovat nový HDD? až bude hra vyžadovat 400GB tak pak pište.

    • Právě o to jde…Vzhledem k tomu jak má být hra obrovská a kolik má nabízet obsahu, je až s podivem jak málo bude při vydání potřebovat místa. Řada hráčů se totiž obávala, že hra bude vyžadovat více než 150 GB.

      • To je ale poměrně nezdravá úvaha oné řady hráčů. Vždyť předoklad, že hra bude mít klidně kolem 200GB se dá přeci přijmout i tolerovat, když vezmeme v úvahu fakt, že Gta V měly 64GB v roce 2013. Myslím, že jestli dneska někdo nemá 200GB volného místa při naprosto směšných cenách pestrého výběru disků, navíc v době, kdy koupíte značkové 256GB SSD pod 1000Kč, je tahle obava prachsprosta zoufalost. S ohledem na celkové požadavky sestavy, je tenhle parametr skutečně nesmyslné řešit.

        • Spíš tu jde o konzolisty, než o PC hráče. Ovšem spíše je to myšleno tak, že takto velká hra s uváděným množstvím obsahu, bude velmi dobře komprimovaná, a vývojáři si s tím dávají očividně opravdu hodně práce. Na trhu je řada malých her, které mají podobnou velikost. Ovšem je třeba také připomenout, že hra nebude mít při vydání multiplayer, takže se dá očekávat, že její velikost naroste.