People Can Fly se zaměřují na vydání kompletního balíčku, nikoli na rozsekání hry na více částí a její postupné vydávání v DLC.

Podpora her po spuštění není nikdy špatná věc, ale až příliš často je to za cenu vystřižení obsahu ze hry jeho následné prodání v podobě DLC. To samozřejmě nikdy není ideální, ale nevypadá to, že by Outriders byly stejným případem.

People Can Fly si byli pevně vědomi toho, že jejich nadcházející RPG střílečka není živou servisní hrou, a že to bude kompletní balíček při vydání. Co to ale znamená pro podporu po spuštění, pokud vůbec existuje? Během nedávného rozhovoru herní režisér Bartek  Kmita a herní designér Piotr Nowakowski sdělili GamingBoltu, že jakýkoli obsah, který pustí do hry po jejím zahájení bude v reakci na zpětnou vazbu hráčů a tím, co hráči chtějí hrát, takže jakékoliv následné DLC bude jako čisté aditivum. 

„Obecně bylo naším cílem dodat kompletní balíček k vydání, a když mluvíme o věcech, které mohou přijít později, opravdu záleží na hráči,“ řekli. „Jak tedy budou reagovat, budou-li mít zájem, pokud vybudujeme obrovskou hráčskou základnu … samozřejmě máme nápady, ale prozatím nebylo nic, co bychom mohli slíbit a říci: ‚děláme věci, které přijdou Pokud tedy lidé mají zájem, máme nějaké nápady, jak to vyvinout, ale je to spíš jako přidání nových prvků než přidání věcí, které ve hře chybí.“

Ve stejném rozhovoru vývojáři hovořili o tom, že hra bude zcela bez mikrotransakcí.

Přečti si  DESKOVKA: Milovnici draků dostávají na stůl Na křídlech draků

Outriders vychází na PC, PS4, PS5, Xbox One a XSX/S 1. dubna.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno