F1 24 slibuje několik klíčových vylepšení hratelnosti na trati i mimo ni, a pokud jde o tu první, klade zvláštní důraz na sadu nových funkcí a systémů, které jsou souhrnně nazývány nový systém dynamického řízení.

Od přepracovaného systému nastavení pohonných jednotek a vylepšené práce s aerodynamikou až po zcela nový systém kinematiky odpružení a změnu základních vlastností podvozku pro realističtější rozložení hmotnosti – Dynamic Handling toho bude v F1 24 obnášet opravdu hodně a podle senior kreativního ředitele Lee Mathera bude „představovat významný posun v závodním zážitku“, zejména pro ty, kteří dávají přednost hře s co nejmenším počtem zapnutých asistenčních systémů.

„Letos jsme si dali za cíl posunout více oblastí jízdních vlastností a modelu na trati, abychom přidali hloubku a hráčskou agenturu do řízení i nastavení vozu a skutečně posunuli autentičnost našeho modelování aerodynamiky, pneumatik a pohonných jednotek,“ řekl Mather v nedávném rozhovoru pro GamingBolt.

Přečti si  DESKOVKA: Hra na hrdiny pro začátečníky, to je Critical: Svatyně

„Nový systém EA Sports Handling System představuje významný posun v závodním zážitku, zejména pro zkušené fanoušky, kteří při hraní preferují minimální nebo žádnou asistenci,“ dodal. „Naším cílem při těchto změnách je obnovit autentičnost řízení vozu F1 v reálném životě. Od sportovců jsme obdrželi velmi pozitivní zpětnou vazbu, takže jsme přesvědčeni, že jsme na správné cestě.“

Začátkem tohoto měsíce vydala společnost EA Sports nový hloubkový trailer na F1 24, který nabízí nové podrobnosti o výběru tratí, režimu kariéry, nové fanzóně a dalších funkcích. Podívejte se na něj prostřednictvím tohoto odkazu.

F1 24 vychází 31. května pro PS5, Xbox Series X/S, PS4, Xbox One a PC. Náš kompletní rozhovor s Matherem bude brzy k dispozici, takže zůstaňte naladěni.

Přečti si  Star Wars Outlaws představuje v novém gameplay videu stealth, boj na lodi a další prvky

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno