V nedávném rozhovoru pro MinnMax vývojář Bethesdy Bruce Nesmith, jehož práci jako systémového návrháře lze vidět ve Starfieldu, odhalil, že společnost se rozhodla oznámit The Elder Scrolls 6 tak brzy, aby došlo k uklidnění fanoušků.

Nesmith mluví o tom, jak sdílí přesvědčení s Howardem, že hry by měly být obvykle oznámeny přibližně šest měsíců před jejich vydáním. „Názor Todda [Howarda], ten, který mimochodem sdílím, je, že videoherní průmysl má krátkou paměť,“ říká.

Společnosti, které začnou nabízet své hry roky dopředu, se zblázní. Nejlepší čas začít o dané hře mluvit je šest měsíců před vydáním.“

Nesmith dále hovoří o rozhodnutí oznámit The Elder Scrolls 6 s velkým předstihem. Pro kontext, hra byla oznámena již v roce 2018 a ještě dříve v tomto roce šéf Xboxu Phil Spencer řekl, že je to ještě více než pět let vzdálený projekt . Podle Nesmitha bylo oznámení nakonec učiněno s cílem uklidnit fanoušky série a společnosti.

Přečti si  Náklady na vývoj a marketing hry Alan Wake 2 se zatím nevrátily

Jen skutečnost, že fanoušci byli nervózní, přiměla Todda k tomu, aby řekl ‚Ano, uděláme Elder Scrolls 6, to se skutečně stane‘,“ řekl Nesmith. „Ale vsadím se, že až šest měsíců před vydáním neuslyšíte o hře mnoho podrobností, což by se mělo přesně tak stát.“ Myslím, že to je nejlepší přístup a Howard dokázal, že funguje opravdu dobře, alespoň pro Bethesdu.

I když ve skutečnosti nemáme mnoho podrobností o The Elder Scrolls 6, Nesmith uvedl, že hra bude obsahovat stejné mechanismy jako její předchůdce — The Elder Scrolls 5: Skyrim.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno