Borderlands 3 si již užívají hráči po celém světě a dle slov Randyho Pitchforda počet hráčů stále roste. Nic na tom nemění ani technické nedostatky, kterými trpí především majitelé hry na PC. Problémům se ovšem nevyhnuly ani konzolové verze, na jejichž vylepšených modelech si mohou hráči zvolit, zda dají přednost výkonu před lepšímu rozlišení.

A zde je, dle Digital Foundry, kámen úrazu. Performance mode, který by měl hráčům hrajícím na konzolích PS4 Pro a Xbox One X zaručit 60fps, je nestabilní a především v combatu se snímky na Xbox One X propadají k 50fps. Stejná situace se děje i na konzoli od společnosti Sony jen s tím rozdílem, že k tomu dochází častěji a propady jsou znatelnější, což je vzhledem ke slabšímu CPU pochopitelné.

Přečti si  Nový trailer k Back 4 Blood představuje karetní systém umožnující zábavnou znovuhratelnost

Pokud si ve hře nastavíte tzv. Resolution Mode, bude se vám hra zobrazovat při stabilních 30fps v rozlišení 3200×1800. S ohledem na to, že Gears 5, které běží také na Unreal Enginu 4, vyšlo z testů mnohem lépe, je tato situace ještě více pozoruhodná. Na Redditu si již problémy spojené s Borderlands 3 vysloužily vlastní speciální vlákno, které obsahuje téměř dva tisíce komentářů. Jedním z nejčastějších problému nastává, když se hráč připojí na svého kamaráda, který má vyšší level a dohraje s ním některou z misí. Hra se poté bugne způsobem, který jsme mohli vidět například u The Division 2, kde podobný problém znemožnil stovkám hráčů pokračovat v příběhu.

I v případě Borderlands 3 můžeme očekávat obří opravný patch, který snad bugy a problémy s výkonem napraví. Borderlands 3 již u nás v redakci testujeme a brzy se tak můžete těšit na naši recenzi.

Přečti si  DIRT 5 dnes dostává Cross-Platform Multiplayer jako free update

Borderlands 3 je k dispozici pro PC a konzole PlayStation 4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno