Krátce po vydání Witchfire v předběžném přístupu odhalil vývojář The Astronauts plán s podrobnostmi o budoucím obsahu, který do hry přijde. Studio zmiňuje, že velké aktualizace s novým obsahem jsou plánovány na každé dva měsíce, ale není jisté, zda dokáže držet krok s tímto tempem.

Studio plánuje, že Witchfire bude obsahovat 6 různých map, než skončí období předběžného přístupu, z nichž pouze tři byly zatím pojmenovány: Irongate Castle, Scarlet Coast a Witch Mountain. První dvě jsou již ve hře přítomny, další 3 nejmenované mapy a Hora čarodějnic budou teprve vydány.

Z těchto map je Witch Mountain s největší pravděpodobností první novou mapou, která bude do hry přidána. Mapa bude obsahovat vlastní pravidla hry, přičemž studio ji popisuje jako velký raid. Studio také plánuje, že hra bude obsahovat minimálně 6 bossů, 46 typů nepřátel, 31 zbraní, 24 magických předmětů, 20 kouzel a blíže nespecifikovaný počet nových pastí, událostí a NPC.

Přečti si  Mód přináší DLSS 3 i na grafické karty řady Nvidia RTX 20 a 30

První velká aktualizace pro Witchfire, jejíž vydání je plánováno na druhou polovinu listopadu, nese kódové označení GGU. Je nastavena tak, aby obsahovala jak nový obsah, tak i nové představy o obsahu, který je již obsažen v prvním vydání hry. Plánují se také změny v základní hratelnosti Witchfire, včetně přebalancování herního systému levelování, větší hráčské kontroly nad katastrofami a obecné střelby do Arcany.

Witchfire byl vydán jako titul s předběžným přístupem exkluzivně pro Epic Games Store již v září. Další podrobnosti najdete v naší recenzi.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno