Tato rozhodnutí byla extrémně obtížná, ale jsou nezbytná a myslím, že je důležité být transparentní,“ říká šéf PlayStation Studios Herment Hulst.

Společnost PlayStation oznámila, že propouští přibližně 900 lidí, což je zhruba 8 % jejích zaměstnanců, a jak si asi dokážete představit, restrukturalizace takového rozsahu se dotkne studií napříč celou společností, včetně těch největších pod hlavičkou PlayStation Studios.

Informaci sdělil šéf PlayStation Studios Hermen Hulst v aktualizaci zveřejněné na oficiálních stránkách Sony Interactive Entertainment, kde napsal: „Tato rozhodnutí byla nesmírně obtížná, ale jsou nezbytná a myslím, že je důležité být transparentní.“

V USA se to bude týkat studií Naughty Dog a Insomniac Games, jakož i technologických týmů, kreativity a podpory PlayStation.

Společnost Naughty Dog nedávno potvrdila, že zrušila svůj dlouho vyvíjený samostatný multiplayerový projekt The Last of Us Online. Studio v době jeho zrušení uvedlo, že pracuje na několika velkých projektech pro jednoho hráče.

Studio Insomniac Games zase loni v říjnu vydala hru Marvel’s Spider-Man 2. Kromě toho, že se hra stala jednou z nejlépe hodnocených her studia všech dob, zaznamenala také impozantní prodeje – celosvětově se jí prodalo přes 10 milionů kusů.

Přečti si  Datamineři zjistili, že další hra Fntastic (The day Before) je opět podvod!

Přesuneme-li se mimo USA, dotkne se to i evropských first-party studií, přičemž Hulst uvedl, že propouštění je „navrženo“ také ve vývojářském studiu Horizon – Guerrilla Games a ve studiu Firesprite, které PlayStation koupil v roce 2021. Kromě toho má být zcela uzavřeno londýnské studio SIE.

Kromě toho dojde podle Hulsta také k „menšímu snížení počtu zaměstnanců v dalších týmech napříč studii PlayStation„.

PlayStation 5 je ve čtvrtém roce a my jsme ve fázi, kdy musíme ustoupit a podívat se, co naše podnikání potřebuje,“ napsal. „Zároveň naše odvětví zažívá pokračující a zásadní změny, které ovlivňují způsob, jakým všichni vytváříme a hrajeme hry.

Poskytování pohlcujících příběhů založených na vyprávění, kterými je společnost PlayStation Studios známá, na úrovni kvality, o kterou usilujeme, vyžaduje přehodnocení našeho fungování.

Poskytování a udržování sociálních, online zážitků – umožňujících hráčům PlayStation prozkoumávat naše světy různými způsoby – stejně jako uvádění her na dalších zařízeních, jako jsou PC a mobilní zařízení, vyžaduje jiný přístup a jiné zdroje.

Abychom mohli tyto výzvy přijmout, muselo se studio PlayStation Studios rozrůst. Do naší rodiny jsme přivedli skvělá a úspěšná studia. Investovali jsme do nových technologií a partnerství. Přijali jsme talenty z celého našeho odvětví i mimo něj.

Ale růst sám o sobě není ambicí. Společnost PlayStation Studios se zavázala neustále objevovat způsoby, jak spolupracovat; spolupracovat a spojovat naše úsilí, abychom zajistili, že budeme schopni vytvářet hry, které posouvají hranice hratelnosti a přinášejí to, co od nás očekáváte.

Podívali jsme se na naše studia a naše portfolio, zhodnotili projekty v různých fázích vývoje a rozhodli jsme se, že některé z těchto projektů se nepohnou kupředu.

Přečti si  Hra Dragon Age: The Veilguard potvrzuje Hanse Zimmera a Lorna Balfea jako spoluautory hudby

Zatím není jasné, které projekty v rámci studia PlayStation Studios byly zrušeny v plném rozsahu. Zůstaňte naladěni na další aktualizace.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno