Poté, co včera v médiích vyšla zpráva, že společnost EA zavřela herní vývojové studio Visceral Games, Tak se to pro mnohé  zdálo být jasným ukazatelem, že velcí vydavatelé se stále více a více vzdálili od tvorby singleplayerových her.

Místo toho se zdá, že se především začali soustředit na hry, které po vydání umožňují další  obchodovatelnost. Jinými slovy, hry plné mikro transakcí, které by mohly vydělat více peněz.

Na Twitteru, se objevila zpráva, která se snaží zmírnit celou žhavou situaci a to od Jasona Schreiera, který přinesl nějaké další podrobnosti o celé situaci poté, co to EA oznámilo zrušeníhry a rozpuštění studia. Rozhodnutí o revizi hry Star Wars nebylo učiněno proto, že to byla hra pro jednoho hráče.

Zatímco skutečný důvod, proč se hra zrušila nemusí nikdy vyjít najevo, snaží se Jasonovy komentáře zmírnit obavy jednotlivých hráčů, že se nejedná o nic tak hrozného, jak se původně zdálo. Další informace o situaci v oblasti Visceral Games najdete v níže uvedeném prohlášení společnosti EA.

„Naše studio Visceral vyvíjí akční a dobrodružný titul ve Star Wars Universu,“ řekl Patrick Söderlund ve svém článku „Electronic Arts“. „Ve své současné formě se hra formovala jako příběhová lineární adventura. Během procesu vývoje vždy testujeme herní koncept s hráči, posloucháme jejich zpětnou vazbu o tom, co a jak chtějí hrát, a pečlivě sledujeme zásadní změny na trhu. Je zřejmé, že po získání všech těchto zkušeností, které se nám od hráčů vrátili jsme museli navrhnout zcela jiný projekt.Nadále se budeme snažit udržovat ohromující design, autenticitu ve vesmíru Satr Wars a zaměříme se na to, abychom přivedli tento příběh Star Wars k životu. Důležité je, že posuneme hru tak, aby hráčům nabídla širší zážitek, který umožňuje větší rozmanitost.“

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno