Americké ministerstvo práce v současné době pořádá Workers‘ Voice Summit, třídenní akci, na které se setkávají zástupci napříč průmyslovými odvětvími, aby prodiskutovali problémy se svými vládními protějšky. 

Herní průmysl je ve zvláštním centru pozornosti díky neustálému proudu zpráv o zneužíváníobtěžování a špatných pracovních podmínkách, přičemž mnoho vývojářů označuje odbory za jediné řešení problémů tohoto odvětví.

Mohou mít pravdu, ale vládní dohled stále hraje roli. Tvrdí to Amber La Macchia, vedoucí tester QA ve společnosti Activision. Promluvila pro Polygon o hrozném rozšíření krizí v tomto odvětví a vyzvala Úřad pro bezpečnost a ochranu zdraví při práci (OSHA), aby zasáhl a společnost prošetřil.

„Existuje názor, že crunch je nezbytný a nevyhnutelný, nebo že stěžovat si na crunch je liché tváří v tvář jiným nespravedlnostem,- jako by to byla bezvýznamná záležitost, ale ve skutečnosti crunch ničí životy,“ řekla La Macchia.

Vývojáři často nazývali crunch jako jeden z nejhorších aspektů herního průmyslu. Mnoho vývojářů zvolalo Crunch ve snaze potlačit tuto praxi, ale zdá se, že je v některých studiích hluboce zakořeněn. La Macchia jako zástupce Communications Workers of America řekl, že to je něco, čím by se OSHA měla rozhodně zabývat.

Přečti si  Star Wars Outlaws odhaluje detaily systému reputace, syndikátů a další

Odvětví videoher je zcela nové, alespoň ve srovnání s mnoha jinými průmyslovými odvětvími ve Spojených státech. OSHA není příliš přítomna, pokud jde o zdraví a bezpečnost [ve videoherním průmyslu]. Jedna z velkých věcí, které bych ráda viděla je, aby bylo provedeno řádné vyšetřování, školení o otázkách zdraví a bezpečnosti a předpisy.

Uvidí se, zda OSHA přijme La Macchiin její návrh. Mezitím se vývojáři her z různých vydavatelů a studií snaží sjednotit, aby zlepšili platy, výhody a pracovní podmínky.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno