Ačkoli se přepracováním „ztratilo“ několik měsíců, vývoj je zpět na dobré cestě, říká spoluzakladatel The Astronauts Adrian Chmielarz.

Rogue-lite fantasy střílečka od The Astronauts se dočkala dalšího odkladu. Původně bylo plánováno spuštění v early access ve 4. čtvrdletí 2022, nyní se však zaměřuje na vydání začátkem roku 2023. Spoluzakladatel Adrian Chmielarz v novém příspěvku na blogu odhalil , že střílečka z pohledu první osoby přešla z bojů ve stylu arény do polootevřeného světa.

Aby bylo jasno, Witchfire je stále temná fantasy střílečka z pohledu první osoby. To se nezměnilo a nezmění. Ale způsob, jakým hráč prožívá svět, se výrazně změnil. Vylepšili jsme boj a průzkum ze stylu arény na styl polootevřeného světa, a to zabralo nějaký čas navíc.

Upřímně jsem si myslel, že kdybychom se někdy opozdili, bylo by to proto, že jsme se snažili vytvořit hru, která by byla příliš velká nebo příliš složitá pro malý tým, jako je ten náš. I když je to tak trochu tento případ, existuje velká šance, že bychom ho vydali za měsíc nebo dva, nebýt redesignu.“

Přečti si  Splinter Cell Remake by mohl obsahovat technologii, která umožní nepřátelům detekovat hráče pomocí Ray-Traced Reflections

Původní myšlenkou bylo mít velké regiony, které hráč zažije rogue-lite způsobem. To znamená, že vstoupíte do oblasti, zabijete nějaké příšery a rozhodnete se pro levou nebo pravou stranu s odpovídající odměnou. Hádes je příkladem tohoto přístupu.

Polootevřený svět je nyní „implementován z 95 procent“ a „dělá hru lepší. Je pro mě trochu těžké si představit, že hráč předtím takovou svobodu neměl. Jistě, stále můžete být uvězněni čarodějnicí na tom či onom místě a některé dveře se zavřou, dokud nenajdete klíč, a může být příliš nebezpečné vstupovat do oblastí blíže k bossovi, než budete připraveni, ale svět je dokořán, abyste mohli prozkoumávat téměř v jakémkoli pořadí, a můžete se jak tlačit vpřed, tak ustupovat, dle libosti.“

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Redesign vedl k tomu, že se několik měsíců „ztratilo“, ale studio je zpět na správné cestě s vývojem. Witchfire. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno