Studio Quantic Dream stojící za hrami jako Heavy Rain a Detroit: Become Human má rozhodně velké ambice, protože otevírá nové studio v Monterealu.

Je to téměř dva roky zpět, co vývojář oznámil, že se chce stát globálním multiplatformním vývojářem s plánem na vlastní vydávání her.

Nyní vývojář oznámil, že otevřel nové studio v kanadském Montrealu. Studio je vedeno průmyslovým veteránem Stéphanem D’Astousem, který dříve mimo jiné pracoval jako provozní ředitel společnosti Ubisoft a generální ředitel Eidos Montreal.

Podle D’Astous budou studia v Paříži a Montrealu Quantic Dreams pracovat ruku v ruce a budou přispívat ke stejným projektům, než aby každý pracoval na svých samostatných hrách, přičemž studio v Montrealu se zaměřuje na hru a mechaniku.

Přečti si  Na louce - Příroda je skutečně ráj...

 

” Náš přístup je rozhodně” ruku v ruce; všichni pracujeme na stejných projektech, které vyžadují velkou soudržnost mezi oběma ateliéry, “říká D’Astous. “Tady v Montrealu jsme zodpovědní za vývoj herní mechaniky a celé hry.” Můžeme uspět, pouze pokud pracujeme jako tým. “

Quantic Dream Montreal také přijal Yohana Cazauxa jako ředitele hry. Cazaux opouští svoji předchozí pozici v Ubisoftu, kde působil téměř čtrnáct let, a podílel se na vývoji několika  titulů Assassin’s Creed, včetně  Black Flag, Origins  a  Valhalla.

Quantic Dream Montreal se snaží obsadit ještě několik volných pozic včetně hlavního programátora, hlavního designéra, hlavního herního animátora a dalších.

Pokud jde o to, jaké hry můžeme v budoucnu od Quantic Dream očekávat, může to být cokoliv, ale David Cage dříve uvedl, že chce i nadále nabízet originální působivé příběhy pro next-gen.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno