V dnešní době se AAA hry až příliš často zdají být synonymem krize, přičemž zastánci trvají na tom, že neexistuje žádný způsob, jak provádět rozsáhlý vývoj her bez určitého množství povinných přesčasů.

Řízení času je jistě obtížné s jakýmkoli tvůrčím úsilím a práce do pozdní noci je něco, co se přirozeně vkrádá do této rovnice.

Ratchet and Clank: Rift Apart je téměř tady a získává skvělé recenze včetně naší a řada zaměstnanců Insomniac Games se vydala na Twitter, aby odhalila, že při vývoji hry nezažili žádnou krizi. 

Samozřejmě zde neslyšíme celý tým, ale je nepravděpodobné, že by výše uvedení lidé hlásali, že při vývoji neproběhla žádná krize, pokud by ostatní kolem nich trpěli. Je poněkud ironické, že se společnost s názvem Insomniac zdánlivě stala průmyslovým modelem péče o zaměstnance! Pokud Insomniac dokáže produkovat své obrovské, působivě hry plné detailů, aniž by se uchýlil ke krizi, potom si člověk klade otázku, zda je tento závazek k 40hodinovým týdnům alespoň částečně celonárodní iniciativou společnosti Sony. V nedávném rozhovoru šéf PlayStationu Hermen Hulst zdůraznil, jak důležité bylo zdraví pracovníků pracujících pod ním…

Přečti si  Souboje v Senua’s Saga: Hellblade 2 budou extra reálné a brutální

Chceme dodávat extrémně kvalitní hry, hotové hry, a to samozřejmě musíme, aniž bychom tlačili naše týmy do bodu zlomu.

Ratchet and Clank: Rift Apart vychází exkluzivně pro PS5 11. června.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno