Mohlo by se zdát, že co se týče motorek, jsou už v herním průmyslu karty rozdané. Kdo se chce prohánět na licencovaných tratích po boku Rossiho, sáhne po MotoGP. Kdo si chce zařádit a ve vzduchu si hodit nějaké to salto, zvolí Monster Energy SuperCross. Hráči, kteří hledají arkádové vyžití si pak mohou koupit třeba Driveclub. Je vůbec na trhu vůbec místo pro další hru?

Jak je již zřejmé z názvu, dostal se nám do rukou již třetí díl série RIDE. Fanoušky série potěší fakt, že se nový díl drží zajetých kolejí a oni se tak mohou opět těšit na úžasné množství licencovaných strojů. Nasednout můžete na supersporty, naháče nebo endura. Ani tratě nezůstaly pozadu a k dispozici je například italská Monza, Nürburgring nebo Laguna Sega.

Nové hráče osloví RIDE 3 především množstvím všemožných úprav a customizací. Nastavovat a vylepšovat si můžete brzdy, výfuky, převodovky a mnoho dalšího. Velké plus dáváme za povedený editor, ve kterém můžete váš stroj maximálně přizpůsobit vašemu stylu. Kluci a holky ze studia Milestone nelenili a do hry přidali 70 nových strojů. To znamená, že nás čeká 230 motorek od 30ti moderních i historických značek.

 

Přečti si  Deskovka: Cesta za štěstím - Větší nuda, než ve skutečném životě...

Když už je detailně zpracován vzhled motorek, byla by škoda se stejnou měrou nezaměřit i na další faktor, který je na těchto ďábelských strojích úžasný. Každý mašina má nahraný svůj vlastní autentický zvuk. Otestovat, a hlavně slyšet, Hondu NSR z roku 1992, na které jsem jezdil jako divoký středoškolák, byl naprosto parádní zážitek.

Jednou ze slibovaných novinek, kterými se v Milestonu pokoušeli získat ještě větší pozornost je fakt, že na PlayStation 4 Pro a Xbox One X poběží hra při 60fps. RIDE 3 tak má nabídnout ještě intenzivnější zážitky než kdy předtím. Ačkoliv jsme tuto zprávu nepovažovali za příliš důležitou, tak musíme přiznat, že pocit rychlosti je při vyšším snímkování na podobné úrovni jako např. u Formula 2018. Nejedná se tedy jen o nějaký reklamní trik, ale o prvek, který bohužel nemají všechny závodní hry i přesto, že by si ho hráči přáli jako standart.

Nové i se značkou již obeznámené hráče, čeká vcelku slušná řádka módů. Samozřejmostí jsou režimy Quick race a Time trial. Příjemným rozptýlením je pak Drag race pro 4 hráče. Ve hře, která sama sebe staví do pozice konkurenta titulů jako GT nebo Forza, je samozřejmostí multiplayer. Ten funguje podobně jako u výše zmiňované série F1. V čele těchto režimů kráčí jako hrdý vlajkonoš mód Kariéra. Nečekejte žádné příběhy ve stylu Alexe Huntera z Fify. Nejlepším přirovnáním se zdá býti Driveclub. Závodíte a podle toho, jak se vám bude dařit, budete odměňování hvězdičkami, které slouží k odemykání dalších závodů. Kariéra vás postupně provede všemi jezdeckými třídami, takže ani o skoky na kroskách nebudete ochuzeni.

 

Přečti si  Společnost Microsoft údajně nakoupila reklamní prostor pro Starfield na tento rok, říká zasvěcenec

U závodních her, u motorek obzvlášť, je nesmírně důležité, jak se hry ovládají. RIDE 3 je nakloněn spíše tomu reálnějšímu pojetí jízdy, ale žádný simulátor nečekejte. Na ovládání je nutné si nějaký čas zvykat, ale po pár závodech budete mít vše v malíku a třeba si i troufnete na nějaký ten online závod. Navíc si můžete při jakémkoliv pochybení hru pomocí tlačítka R1 pozastavit a čas vrátit do momentu, kdy se vše pokazilo. Naučit se řezat zatáčky a porozumět chování jednotlivých motorek je tak velmi snadné a RIDE 3 jde tak novým hráčům naproti.

RIDE 3 byl bezesporu vyvíjen s láskou k motocyklům a ze hry to jde cítit každým coulem. Tratě a motorky jsou ztvárněny do nejmenšího detailu a pocit z jízdy je i díky 60fps velmi intenzivní.  

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno