Vývojáři z Capcomu vydali video, ve kterém hovoří podrobněji o nápadech, které se nakonec do remaku Resident Evil 2 nedostali.

Resident Evil 2 Remake vyšel na začátku loňského roku a slavil nebývale velký úspěch, což ostatně přimělo Capcom pracovat na remaku třetího dílu. Ale ne všechny plánované změny se nakonec dostaly do konečné hry. Několik vývojářů z Capcomu o nich hovoří ve videu.

Nápady, které se do remaku nakonec nedostali

  • Další pohledy kamery:  Tým zvažoval použití perspektivy první osoby – podobně jako u Resident Evil 7: Biohazard – alternativně bylo myšlenkou použít rigidní perspektivu jako v originálu.
  • Nový typ nepřátel:  Do hry měli přibýt také další nepřátelé „Odsouzení“, kteří by se měli objevit během hry, ovšem tento nápad zůstal jen jako koncept.
  • Jiný pohled na Tyranta: Nejslavnější protivník hry měl původně získat nový, mnohem vojenštější vzhled, ale vývojáři se rozhodli držet se klasického designu.
  • Sekvence mimo Raccoon City: Existovaly úvahy o scéně vozidla a sekci u lanovky, které se měly odehrávat mimo město zamořené zombíky.

Všechny tyto navrhované změny byly v průběhu vývoje odstraněny. Ale i bez nich byla hra obrovským úspěchem. A nyní se můžeme těšit na remake Resident Evil 3, který vyjde na PC, PS4 a Xbox One 3. dubna.

Resident Evil 2 Remake je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno