Housemarque konečně řeší jednu z největších stížností na svou rogue-lite střílečkou, která nově umožňuje vytvoření bodu pozastavení uprostřed runu.
Po mnoha měsících a jistých pochybách, Housemarque konečně přidal možnost pozastavit run (nebo cyklus) ve hře Returnal. To znamená, že nyní můžete cyklus pozastavit, ukončit hru a vypnout PS5 a přitom si zachovat postup. Na PlayStation Blogu vývojář objasňuje, že se jedná pouze o jeden bod pozastavení, který bude smazán při obnovení hry, nikoli o možnost „Uložit hru“.
Pokud tedy zemřete krátce po obnovení hry a pokusíte se vrátit k předchozímu bodu pozastavení, máte smůlu. Cyklus také nemůžete jen tak pozastavit během filmečku, sekvencí z pohledu první osoby, „intenzivních“ bojových situací nebo bitev s bossy. Proč? Jak říká ředitel hry Harry Krueger: „Cítili jsme, že v Returnalu jsou určité momenty, které je nejlepší zažít pěkně v celku, aby se zachovala zamýšlená výzva a plynulost.“
Spolu s pozastavením cyklu přidává aktualizace 2.0 také to, co se stalo základem mnoha titulů – foto režim. Téměř v každém okamžiku lze hru pozastavit a aktivovat jej pro fotografování (sekvence z pohledu první osoby jsou některé z mála výjimek). Mezi další nastavení patří clona, sytost, ohnisková vzdálenost, více světelných zdrojů, filtry, rámečky a další. Poté můžete stisknout Vytvořit a fotografie je vytvořena a připravena ke sdílení.
Returnal je nyní k dispozici pro PS5. Pokud jste hru nehráli a přemýšlíte o ní, možná vám v rozhodování pomůže recenze Jiřího Morávka.