Z Naughty Dog odešla v uplynulém roce řada kvalitních vývojářů, kteří pracovali na hrách Uncharted a The Last of US. Jedním z nich byl také Bruce Straley, který se ke svému odchodu následně vyjádřil.

Bruce Straley v Naughty Dog pracoval jako šéf vývoje na The Last of Us a později i Uncharted 4. Průběh vývoje The Last of Us hodnotí Bruce velmi kladně a uvádí, že ho práce na tomto projektu nesmírně bavila, bohužel u Uncharted 4 již takový pocit neměl a na hře pracoval hlavně kvůli týmu.

V rozhovoru pro server Kotaku prozradil pozadí vývoje Uncharted 4, který i přes odchod několika kvalitních vývojářů v průběhu prací dokázal mezi hráči uspět a potvrdit tak kvality Naughty Dog jako celku. Bruce však práci na čtvrtém pokračování popisuje jako úkol, který musel splnit:

“ Najednou přišlo Uncharted 4 a jsem zjistil, že existuje rozdíl mezi tím, když něco děláte pro s vášní a snažíte se tak více prosazovat vlastní nápady, jako tomu bylo v případě The Last of Us a tím co přišlo s Uncharted 4 kde jsem si více říkal: Jak bych tohle měl, udělal pro tým a firmu? „

Ze Straleyho následného vyjádření je tak cítit, že u něj došlo k profesnímu vyhoření, než že by se se studiem z nějakého důvodu nepohodl:

“ Museli jsme dostat tu hru ven, ale museli jsme zajistit, aby byla dobrá, aby nějakým způsobem nepoznamenala jméno Naughty Dog. Když jsem se za tím pak ohlédl, zjistil jsem, že jsem se té role zhostil spíše kvůli týmu a ne kvůli sobě. Dva roky trvalo vytvoření této bestie, ze které se stal nejtěžší projekt, na kterém jsem kdy pracoval. „

Bruce také dodává, že jeho odchod z Naughty Dog neměl nic společného s Naughty Dog nebo s hrami, které studio vytváří. Po dokončení prací na Uncharted 4 si zkrátka uvědomil, že potřebuje pauzu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno