„Cílem hry Hellblade 2 není zdokonalit ji, ale vytvořit zážitek, který působí věrohodněji a rafinovaněji,“ říká spoluzakladatel Ninja Theory Tameem Antoniades.

Ninja Theory dosáhli něčeho pozoruhodného s Hellblade: Senua’s Sacrifice, hrou, která dosáhla neočekávané úrovně kvality vzhledem k relativně malému rozpočtu, za který byla vytvořena, a malému týmu, který na ní pracoval. Věci s jeho pokračováním však budou vypadat trochu jinak, což s tím, že Ninja Theory je nyní first party studiem Xboxu a má plnou podporu Microsoftu na Senua’s Saga: Hellblade 2.

Jak byste očekávali, odrazí se to i na rozsahu projektu. Spoluzakladatel Ninja Theory Tameem Antoniades nedávno v rozhovoru pro NME mluvil o ambicích studia překonat první Hellblade s jeho pokračováním vytvořením „uvěřitelnějšího a rafinovanějšího zážitku“ a dodal, že Hellblade 2 udělá ze svého předchůdce „něco, co vypadá jako indie hra“ – což tak trochu byla.

Přečti si  Spící bohové přiletí v češtině znovu

Cílem hry  Hellblade 2 není zdokonalit ji, ale vytvořit zážitek, který působí věrohodněji a rafinovaněji. Její ambice z hlediska rozsahu jsou větší,“ řekl Antoniades. „Myslím, že  díky Hellblade 2 bude Hellblade vypadat jako nezávislá hra.

Vzhledem k tomu, že Ninja Theory také investovalo do průzkumu více než 40 míst, výroby kostýmů, školení herců a dalších věcí, Antoniades také řekl, že to vše je v souladu se snahou studia vytvořit věrohodnější hru. „Myšlenkou je uvěřitelnost, aby věci vypadaly skutečně nebo věrohodně a nejlepší způsob, jak toho dosáhnout, je založit vše na skutečných věcech,“ řekl.

Senua’s Saga: Hellblade 2 je v současné době ve vývoji pro Xbox Series X/S a PC, i když zatím nemá stanovené okno vydání.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno