Skull & Bones je novou IP Ubisoftu, kterou připravuje pro PC, PS4 a Xbox One.

Hra nabídne sice kampaň pro jednoho hráče, ale spíše cílí na multiplayer a zážitek ze hry pro více hráčů.

Režisér hry Justin Farren se vyjádřil, že je velkým fanouškem The Last of Us, kde ho zaujalo vyprávění příběhu, které bylo nezapomenutelné. I přesto to však nevypadá tak, že by něco podobného chtěl přetavit do Skull & Bones, které se ponoří více do sdíleného příběhu.

Farren o kampani řekl následující:

“Vyprávění příběhu kde mohou lidé vysílat nebo streamovat to, co dělají, představuje jedinečný zážitek pro každého hráče. Právě tento přístup jsme chtěli využít. Vytvořili jsme svět, ve kterém je zkušenost každého hráče jiná, ale je také spojována s globálním vyprávěním příběhu, ve kterém poznáte historických piráty, historicky inspirované postavy a získáte příběh, ve kterém si vytvoříte vztah s vaší posádkou či dalšími zajímavými postavami podél vaší cesty . Všechny tyto věci jsou součástí našeho vyprávění. Nechtěli jsme však, aby byly odděleny. Abyste je jen konzumovali a nikdy se za hrou neohlíželi zpět. “

Z uvedeného tedy vyplývá, že kampaň nebude samostatná část, kterou jen projdete. Jde spíše o styl podobný Destiny, kde se bude příběh rozvíjet během měsíců a let hraní.

Přečti si  Destiny 2 - Nové zbraně přicházející v Season Of The Splicer

Farren pokračuje:

“Chtěli jsme vytvořit systém, který nám umožní mluvení měsíc po měsíci, rok po roce a pak do něj vložit prvky příběhu. Pokud jste hráčem PvP měli byste se cítit tak, jako byste vyhrávali v kampani. Pokud jste dříve hráčem PvE nebo jako já, osobně plánuji mnoho plachtit se svou dcerou a chci, abychom společně přešli příběhem, spolu se staly králi na moři a společně mohli vyprávět příběh téhož světa, který jsme budovali. Je to jiné. Neexistuje mnoho her, které to dělají, ale opravdu si myslíme, že je místo, kde lidé opravdu chtějí zažít příběh na osobní úrovni. Místo, kde mohou účinně změnit okolní svět. Lidé vždy mluví o žijícím, dýchající světě. Inu, tak jejich vezmeme do jeho srdce. Chceme vytvořit svět, který skutečně reaguje na to, co v něm děláte. “

Když byl Farren požádán o to, aby vysvětlil, zda je kampaň pro jednoho hráče zcela oddělena řekl, že je do hry vložena. Samotný příběh tak bude provázaný se vším, co ve hře děláte. Pro další objasnění Farren zmínil, jak Call of Duty kampaně obsahují odlišnou zkušenost ve hře pro jednoho hráče a v multiplayeru. Gears of War dále obsahuje samostatný singleplayer a multiplayer, kde lidé, kteří hrají MP jsou někdy opravdu jiní, než ti, kteří investují do hry kvůli SP kampani. V Skull & Bones se tomu chtěli vyhnout a propojit tyto dvě složky do jedné, protože by podle režiséra byla škoda, kdyby hra nabídla jen jednorázovou kampaň.

Přečti si  HyperX uzavřel globální partnerství s Riot Games pro VALORANT Champions Tour

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno