Rebootující trilogie Tomb Raider , která odstartovala v roce 2013, se těšila značnému úspěchu, jak mezi kritiky, tak i hráči, ale někteří začali být unaveni neúprosným ponurým tónem nové série.

Po oznámení, že Crystal Dinamics pracuje na nové hře v této sérii, tak někteří doufají v odlehčenější dobrodružství. Překvapivě sem patří i osoba, která napsala některé z nedávných temných příspěvků v sérii, konkrétně Rhianna Pratchettová.

Ta na nedávných udílení cen BAFTA na toto téma řekla:

Při vývoji postavy jsme si opravdu užili všechen čas, takže bych nyní ráda viděla méně problémů Lary s otcem. Líbí se mi, když ji vidím, jak vypadá sama a opravdu se raduje z toho, co dělá. Protože když jsme psali reboot, byla na začátku cesty stát se vykradačkou hrobek. Takže byla jako proto-Tomb Raider. A všechny vlastnosti, které si s Tomb Raiderem spojujete, jako je houževnatost, statečnost, vynalézavost, to vše tak nějak probublávalo na povrch.

Chci vidět, že [dojde] k plnému naplnění, chci vidět tu drzost a všechny ty věci, které bych tak ráda napsala. Ale ona ještě nebyla v té fázi, ještě neměla to sebevědomí. Myslím, že se trilogie fanouškům velmi líbila, takže bude vzrušující sledovat, co bude dál.

Přečti si  Mód přináší DLSS 3 i na grafické karty řady Nvidia RTX 20 a 30

Zdá se, že Pratchettové se její přání splní, protože Crystal Dynamics naznačilo, že chtějí „sjednotit časové osy“ a sloučit svůj pohled na Laru s původní verzí postavy. Jak daleko bude Crystal Dynamics ochotno zatlačit Lařinu „zábavnou“ stránku? To se teprve uvidí, ale mám pocit, že svět by mohl být znovu připraven na Laru, která není tak zatraceně vážná.

Platformy a okno vydání pro příští Tomb Raider ještě nebyly odhaleny.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno