Během konference o čtvrtletních výnosech společnosti Electronic Arts generální ředitel Andrew Wilson a finanční ředitel Blake Jorgensen odhalili, že Star Wars Battlefront II zdaleka nenaplnilo očekávání vydavatele.

Zpráva Electronic Arts investorům“ za třetí čtvrtletí (od října do prosince 2017) uvádí, že se prodalo o jeden milión kopií méně, než byl původní plán. Přesněji řečeno, Jorgensen uvedl, že společnost očekává, že v tomto čtvrtletí prodá osm milionů kopií nové Star Wars hry.

Za prodejním neúspěchem stojí mikrotransakční kauza a pay-2-win loot boxy, kolem kterých byla celá hra omotána. Bohužel nepomohlo ani dočasné vypnutí mikrotransakcí a komunita hráčů tak dala EA jasný signál, co si o těchto systémech ve hrách myslí.

Přečti si  F1 24 nabídne dynamické ovládání a dosud nejrozsáhlejší aktualizaci fyziky v sérii

Podle Wilsona společnost „nikdy neměla v úmyslu spustit hru, která by mohla být vnímána jako nespravedlivá, nebo bez jasného progresu.“ Dodal také, že vydavatel je „šťastný“, že má tak vášnivé fanoušky, kteří jim dají jasně najevo, kdy se jim co daří a kdy ne.

Vývojáři tvrdě pracují na aktualizacích pro hru, aby uspokojili komunitu, přičemž další zprávy o vývoji můžeme očekávat v nadcházejících měsících.

Wilson také uvedl, že hráči, kteří si hru zakoupili, v ní strávili dvojnásobek času, než u předchozího dílu.

Star Wars Battlefront II je k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno