O remaku/remasteru hry The Elder Scrolls 4: Oblivion se mluví již několik měsíců a zdá se, že je jen otázkou času, kdy bude oznámen na nadcházejícím Xbox Developer_Direct 23. ledna. Zdá se však, že několik detailů již uniklo díky bývalému zaměstnanci společnosti Virtuos, který na titulu pracoval v letech 2023 až 2024.

Společnost MP1st, která v zájmu zachování soukromí vynechala jméno, na svých webových stránkách uvedla popis, který údajně potvrzuje, že titul je „plně předělán“ v Unreal Engine 5. Údajně je také uvedeno několik změn v oblasti plížení, blokování, lukostřelby, reakce na zásah, HUD a výdrže.

Mezi další významná vylepšení patří inspirace blokování z titulů podobných Souls hrám, zvýrazněné ikony Sneak a mnohem obtížnější nechat se srazit k zemi při úplném vyčerpání stamini. Údajně jsou také zahrnuty reakce na zásahy v boji, vylepšení lukostřelby a „esteticky příjemnější“ HUD.

Přečti si  Pekelné svět Massive Darkness přináší nové zrůdnosti s titulem Dungeons of Shadowreach

Zaměstnanec společnosti Virtuos Shanghai rovněž potvrdil práci na neoznámeném remaku v Unreal Engine 5 a zdá se, že je připravena půda pro oznámení remaku hry The Elder Scrolls 4: Oblivion. Ten se údajně po svém oznámení tento měsíc objeví na trhu v červnu, takže zůstaňte naladěni na další podrobnosti.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno