Port PC remaku bude obsahovat podporu pro AMD FSR 2.2, DLSS Super Resolution, poměry stran 21:9 Ultrawide a 32:9 Super Ultrawide a další.

The Last of Us Part 1 má vyjít pro PC 28. března a před blížícím se vydáním Naughty Dog a Sony odhalili nové podrobnosti o tom, jakými funkcemi se bude PC port moci pochlubit, jaké budou jeho systémové požadavky atd.

Na PC bude The Last of Part 1  obsahovat podporu pro AMD FSR 2.2, Nvidia DLSS Super Resolution a poměry stran 21:9 Ultrawide a 32:9 Super Ultrawide. Hra bude také obsahovat možnosti pro Vsync a omezení snímkové frekvence a několik dalších funkcí, včetně kvality textur, stínů, odrazů, okolní okluze a dalších.

Kromě klávesnice a myši budou hráči moci hrát také pomocí DualShock 4 a DualSense, z nichž druhý bude využívat adaptivní spouště ovladače a haptické odezvy. Naughty Dog také potvrdil zahrnutí úplného přemapování ovladače, primární a sekundární vazby pro ovládání klávesnice a myši a adaptivní režim, který vám umožní kombinovat vstupy z klávesnice a ovladače. Mezitím je také slíbeno několik oprav chyb z PS5 verze.

Podle systémových požadavků budou mít hráči možnost čtyř různých předvoleb s minimálním nastavením při 720p a 30 FPS, doporučeným nastavením při 1080p a 60 FPS, nastavením výkonu při 1440p a 60 FPS a ultra nastavením při 4K a 60 FPS. První dva budou vyžadovat 16 GB RAM a poslední dva nakopnou tento požadavek až na 32 GB. Ve všech čtyřech nastaveních budete také potřebovat 100 GB volného úložiště na SSD.

Níže se můžete podívat na úplné specifikace PC spolu s krátkou novou upoutávkou, která hru předvádí v akci na PC.

Na PC bude The Last of Us Part 1 o 10 dolarů levnější než na PS5. Naughty Dog již dříve také potvrdilo, že hra bude po vydání pro PC plně optimalizována pro Steam Deck.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno