Generální ředitel Crystal Dynamics a Eidos Montreal Phil Rogers říká, že Unreal Engine 5 jim „skutečně umožňuje posunout vyprávění příběhů na novou úroveň“.

V návaznosti na finanční zprávu za 2. čtvrtletí 2022/23 za tři měsíce končící 31. zářím mnoho vývojářů skupiny Embracer sdílelo aktualizace o nadcházejících projektech. Dalším projektem Tomb Raider od Crystal Dynamics je jeden takový projekt, oznámený začátkem tohoto roku a ve vývoji na Unreal Engine 5.

CEO Phil Rogers (také odpovědný za Eidos Montreal) hovořil o využití enginu a o tom, jak nám „skutečně umožňuje posunout vyprávění příběhů na novou úroveň“. „Když se vrátíme zpět, v zásadě se jedná o hluboce zakořeněná partnerství, která vytváříme pro budoucnost Tomb Raider jako oblíbené franšízy napříč hrami a/nebo médii. Naše partnerství s Epic Games a integrace Unreal Engine 5 do našeho vývojového řetězce nám skutečně umožňují posunout vyprávění příběhů na novou úroveň.“

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

Bohužel o tom fanoušci zatím nic neuslyší. Rogers řekl: „Nezveřejnili jsme podrobnosti o plánech franšízy, ale tým je nadšený, že ukáže, kam směřujeme, hned jak to bude v příštím roce možné.

Objevily se zvěsti o tom, že se titul odehrává v moderním světě „otřeseném tajemným kataklyzmatem“, jehož součástí je zkušenější Lara Croft. Údajně ji vidí pracovat s týmem a vypořádat se s výzvami, které to přináší. Nic z toho se samozřejmě nepotvrdilo, takže to berte s rezervou.

Posledním titulem Crystal Dynamics v sérii byl Shadow of the Tomb Raider, vydaný v roce 2018 pro Xbox One, PC a PS4. Svou porci kritiky si vysloužil především za příběh a nedostatek inovativní hry. Na naši oficiální recenzi se můžete podívat zde

Přečti si  Kingdom Come: Deliverance 2 je dvakrát větší než původní hra a má dvě mapy a obsahuje systém reputace

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno