Zdá se, že Treyarch reagoval na počáteční polemiku herní komunity o rychlosti serverů u Call of Duty: Black Ops 4 a rychlost zvýšil. 

Reddit uživatele soja92 hlásí, že Tickrate serverů Black Ops 4 byla zvýšena z 20Hz na 30Hz a to již jako součást patche z 23. října. Rychlejší komunikace mezi serverem a klientem bude mít za následek ostřejší a přesnější zážitek z multiplayeru Black Ops 4.

Vášnivá diskuse o rychlosti serverů nabrala v CoD komunitě minulý týden značně na obrátkách, poté, co bylo prokázáno, že rychlost serverů je na velmi nepříznivé úrovni 20Hz Tickrate.

Jinými slovy servery odesílaly a přijímaly data od hráčů 20x za sekundu. To znamená, že Black Ops 4, které na konzolích běží v 60fps bude při 20Hz Tickrate aktualizovat dění na obrazovce každé 3 snímky.

Přečti si  Do Rocket League míří NASCAR 2021 Fan Pack DLC

Navíc během beta testu běžel multiplayer na 60Hz Tickrate, takže Treyarch při vydání hry snížil s ohledem na masivní počet hráčů a zajištění maximální stability rychlost o 60%. Vývojáři již vydali prohlášení, ve kterém komunitu informují, že budou  rychlost serverů postupně navyšovat a v následujících dvou týdnech vydají řadu updatů, protože jejich cílem je poskytnout hráčům maximální možný herní zážitek.

Call of Duty: Black Ops 4 je nyní dostupné na PC, PS4 a Xbox One.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno