Legendárně stupidní mlátička Dead Island do toho jde naplno a chce nám všem vytřít zrak v jejím pokračování.

Jednou z věcí, co už dlouho chceme od bezduchých mlátiček a stříleček, je tzv. kopání do mrtvol. Když střelbou, či sekáčkem můžeme oddělovat maso od kosti, získáme tak naprosto epický zážitek jiných rozměrů.

Game Informer vyzpovídali Aarona Ridgeho senior programátora renderování Dambuster Studios a technického uměleckého ředitele Dana Evanse-Lawese o navrhování procedurálního FLESH systému Dead Island 2, který hráčům umožňuje trhat zombie na kusy.

Dvojice šťastně zjednodušuje účel tohoto nástroje tím, že transformuje modely postav zombie na „masové piňaty“ s vrstvami vnější kůže chránící vnitřní orgány. Podívejte se na to níže.

Přečti si  World of Tanks Blitz oslavuje "Turtle Power" spoluprací s Teenage Mutant Ninja Turtles

Dead Island 2 vyjde na Xbox Series X/S, Xbox One, PS5, PS4 a PC 28. dubna.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno