Remake Splinter Cell se ukazuje na nových konceptech Ubisoftu, který chce vytvořit remake „nejvyšší úrovně“.

„Chceme se ujistit, že hru naprosto vychytáme, děláme všechno správným způsobem a vytvoříme zážitek absolutně hvězdné kvality,“ říká kreativní ředitel Chris Auty.

Ubisoft v prosinci loňského roku oznámil, že zahájil vývoj remaku původního Splinter Cellu pomocí interního Snowdrop Enginu, a přestože od té doby jsou podrobnosti o hře jen minimální, téměř rok od jejího oznámení, dorazila aktualizace o jeho vývoji.

V rámci nedávného videa oslavujícího 20. výročí klasické stealth série předvedl Ubisoft spoustu nových konceptů pro nadcházející remake a ukázal různé scény a lokace, které budou fanoušci původního titulu velmi dobře znát. Podívejte se na to níže.

Přečti si  Příští hra studia Media Molecule bude zcela nová

Mezitím vývojáři remaku také poskytli stručné aktualizace o tom, jak produkce pokračuje, přičemž kreativní ředitel Chris Auty řekl: „Jsme v ranné fázi výroby. Stále děláme prototypy. Nechceme nic uspěchat. Chceme se ujistit, že si s hrou naprosto vyhrajeme, vlastně děláme všechno správným způsobem a produkujeme zážitek absolutně hvězdné kvality. A na chvíli zase utichneme, takže se můžeme soustředit na vytvoření absolutně nejlepší možné hry.“

Mezitím přidružený ředitel designu Zavian Porter řekl: „Naším cílem je vytvořit tento špičkový remake a co nejvíce prosadit kvalitu. To by nám mělo pomoci vytvořit dobrý základ pro budoucí franšízu.“

Nedávno, Ubisoftem zveřejněný seznam pracovních pozic odhalil, že  remake Splinter Cell  bude mít přepsaný a aktualizovaný příběh „pro moderní publikum“ , přičemž zachová „ducha a témata“ původního titulu nedotčený. Nedávno bylo také potvrzeno, že bývalý ředitel projektu David Grivel po jedenácti letech ve společnosti Ubisoft opustil.

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno