Remake Splinter Cell se ukazuje na nových konceptech Ubisoftu, který chce vytvořit remake „nejvyšší úrovně“.
„Chceme se ujistit, že hru naprosto vychytáme, děláme všechno správným způsobem a vytvoříme zážitek absolutně hvězdné kvality,“ říká kreativní ředitel Chris Auty.
Ubisoft v prosinci loňského roku oznámil, že zahájil vývoj remaku původního Splinter Cellu pomocí interního Snowdrop Enginu, a přestože od té doby jsou podrobnosti o hře jen minimální, téměř rok od jejího oznámení, dorazila aktualizace o jeho vývoji.
V rámci nedávného videa oslavujícího 20. výročí klasické stealth série předvedl Ubisoft spoustu nových konceptů pro nadcházející remake a ukázal různé scény a lokace, které budou fanoušci původního titulu velmi dobře znát. Podívejte se na to níže.
Mezitím vývojáři remaku také poskytli stručné aktualizace o tom, jak produkce pokračuje, přičemž kreativní ředitel Chris Auty řekl: „Jsme v ranné fázi výroby. Stále děláme prototypy. Nechceme nic uspěchat. Chceme se ujistit, že si s hrou naprosto vyhrajeme, vlastně děláme všechno správným způsobem a produkujeme zážitek absolutně hvězdné kvality. A na chvíli zase utichneme, takže se můžeme soustředit na vytvoření absolutně nejlepší možné hry.“
Mezitím přidružený ředitel designu Zavian Porter řekl: „Naším cílem je vytvořit tento špičkový remake a co nejvíce prosadit kvalitu. To by nám mělo pomoci vytvořit dobrý základ pro budoucí franšízu.“
Nedávno, Ubisoftem zveřejněný seznam pracovních pozic odhalil, že remake Splinter Cell bude mít přepsaný a aktualizovaný příběh „pro moderní publikum“ , přičemž zachová „ducha a témata“ původního titulu nedotčený. Nedávno bylo také potvrzeno, že bývalý ředitel projektu David Grivel po jedenácti letech ve společnosti Ubisoft opustil.