Grassetti byl ve studiu více než 10 let a pracoval zde jako hlavní umělec na God of War (2018) a jako umělecký ředitel na God of War Ragnarok. Grassetti informaci oznámil na svém Twitteru a řekl, že příští týden bude mít další zprávy o tom, kam míří.

Sony hrálo nedílnou roli při utváření mé kariéry a navždy si budu vážit vzpomínek a zkušeností,“ napsal na Twitteru. „Jsem extrémně přesvědčen o pokračujícím úspěchu studia a doufám, že v budoucnu budeme moci znovu tvořit.

Grassetti byl něco málo přes rok uměleckým supervizorem ve společnosti PlayStation, než přešel do SIE Santa Monica Studio, kde zpočátku pracoval jako hlavní návrhář postav ve studiu. Působil jako hlavní umělec na God of War (2018) a poté převzal roli uměleckého ředitele pro pokračování God of War Ragnarok, které vyšlo minulý rok.

Přečti si  Kingdom Come: Deliverance 2 je dvakrát větší než původní hra a má dvě mapy a obsahuje systém reputace

https://twitter.com/rafagrassetti/status/1659618787036110848?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1659618788596404224%7Ctwgr%5E693bae2d21e0a7c0ed2207e74fd3d7762a830cc2%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fgod-of-war-ragnarok-art-director-raf-grassetti-is-leaving-sie-santa-monica-studio

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno