V MediEvil můžete odemknout originál z PS1 a zde je návod jak
Domů » Hry » Novinky » V MediEvil můžete odemknout originál z PS1 a zde je návod jak

V MediEvil můžete odemknout originál z PS1 a zde je návod jak

29.10.2019
Publikoval:

Už několik dní mohou majitelé PS4 hrát remake MediEvil s drzým hrdinou Sirem Danielem Fortesqueem, spolu se všemi silnými a slabými stránkami originálu PS1, jak se ostatně můžete dočíst v naší recenzi.

Díky zprávě od Powerpyx jsme narazili na easter egg, který by měl potěšit všechny fanoušky původní hry. Ve hře totiž můžete odemknout kompletní hru z roku 1998.

Jak na to?

  1. Nalezením všech 19 ztracených duší a jejich uložením k věčnému spánku se vám odemkne PS1 verze hry v hlavní nabídce.
  2. Úroveň: Vstupní hala – vydejte se vpravo dolů a otevřete blue chest, aby se aktivovala série questů ztracených duší.
  3. Všimněte si, že na každé úrovni je nyní na mapě ikona „S“, což signalizuje, zda tam byla nebo nebyla nalezena Ztracená duše. Budete muset projít všechny úrovně.
  4. Každá duše vám dá malou hádanku. Hádanka vás vede na místo, kde musíte duši nechat na věky odpočívat.
  5. Poté, co bylo nalezeno všech 19 ztracených duší a uloženo , přejděte do hlavní nabídky a odemkněte původní verzi hry z PS1! Ta má  původní grafiku a je kompatibilní s ovladačem PS4.
Přečtěte si  Někdejší vývojáři hry PAYDAY vydávají titul GTFO – drsnou akční/hororovou kooperativní střílečku pro čtyři hráče

Powerpyx vytvořili průvodce, který vás zavede na místa všech duší.

MediEvil je nyní k dispozici exkluzivně na PS4.

Adam Jacik

Hráč, fanoušek technologií a rychlých aut. Hraji téměř vše na čem se dá.

Další doporučené příspěvky
 
The Wolf Among Us 2 stále žije a nový trailer byl představen na The Game Awards 2019

Navzdory uzavření studia Telltale Games bylo potvrzeno, že hra The...