Mikrotransakce se staly nevyhnutelnou realitou ve hrách v moderním kontextu, zejména s rozpočty na vývoj her, které neustále narůstají nesmyslných výšin, ale i tak vidět monetizaci ve hře nabízející zážitek pro jednoho hráče nikdy zcela nesedí s drtivou většinou.

Velmi nedávný příklad jsme zaznamenali s Dragon’s Dogma 2, hrou, která navzdory širokému uznání i tak vyvolala spoustu odporu pro své začlenění mikrotransakcí po uvedení na trh. Ne všichni hráči v oboru však vidí hodnotu v takové strategii.

Vývojáři Zaklínače a Cyberpunku CD Projekt RED zastává už léta postoj, že mikrotransakce by neměly být součástí žádné hry, která je navržena jako zážitek pro jednoho hráče. Během nedávného Q&A s investory ohledně dotazu na potenciální mikrotransakce v budoucích hrách CDPR finanční ředitel Piotr Nielubowicz znovu zopakoval, že vývojář nezamýšlí zahrnout mikrotransakce do titulů pro jednoho hráče, než dodal, že monetizace ve hře je něco, co studio může stále zvažovat u multiplayerového zážitku.

Nevidíme místo pro mikrotransakce v případě her pro jednoho hráče, ale nevylučujeme, že toto řešení v budoucnu využijeme v případě projektů pro více hráčů,“ řekl.

V současné době má CD Projekt RED řadu rozpracovaných titulů, včetně Zaklínače 4 a Cyberpunku 2, přičemž také spolupracoval s Fool’s Theory na remaku původního Zaklínače. Všechny z nich jsou však nastaveny jako zážitky pro jednoho hráče, což znamená, že CDPR pravděpodobně nebude zahrnovat mikrotransakce. Totéž však nemusí platit v případě spinoffu The Moasses Flood’s Witcher, který je potvrzen jako multiplayerový titul.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno