Před včerejší The Future of Gaming show poskytl Jim Ryan krátký rozhovor pro BBC. V něm zdůraznil, že nově využívané technologie jako jsou 3D audio a haptická odezva budou mít velký vliv na zážitek, který nám hry zprostředkují.

Mechanismus SSD úložiště pak má zajistit plynulé hraní bez přerušování nahrávacími obrazovkami. To se snažila Sony dokázat především v herní ukázce ze hry Ratchet & Clank: Rift Apart. Tato generace, narozdíl od ostatních, by se od svého předchůdce měla odlišovat vedle vylepšené grafiky i na další způsoby vnímání herního zážitku.

Jim Ryan také zdůraznil, že pro PlayStation 5 je ve vývoji mnohem více her, něž kolik bylo prezentováno v průběhu včerejšího večera. V prezentaci chtěla mít Sony jak AAA hry, které předvedou výkon konzole a nové technologie, tak menší hry, které naopak často vynikají v inovativních způsobech, jak nový hardware využít. Mezi představené tituly se tak rozhodli zařadit hry spadající do průřezu všech žánrů od studií různých velikostí.

Přečti si  Generální ředitel společnosti Valve naznačuje, že Steam by se mohl do konce roku dostat na konzole

Celá show byla pro Sony velkým úspěchem, především proto, že přilákala velké množství diváků. Podle Esport Charts sledovalo The Future of Gaming ve špičce až 7 milionů diváků. Průměrný počet sledujících v průběhu celé doby vysílání se uvádí kolem 4 milionů. Tato čísla zahrnují všechny oficiální streamy a komentované re-streamy zaměřené většinou na lokální komunity hráčů.

Z jednotlivých videí na YouTube kanále si aktuálně nejlépe vedou Horizon: Forbbiden West s 2,5 miliony shlédnutí a především Marvel’s Spider-Man: Miles Morales s těžko uvěřitelným počtem 4,3 milionů shlédnutí.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno