Před včerejší The Future of Gaming show poskytl Jim Ryan krátký rozhovor pro BBC. V něm zdůraznil, že nově využívané technologie jako jsou 3D audio a haptická odezva budou mít velký vliv na zážitek, který nám hry zprostředkují.

Mechanismus SSD úložiště pak má zajistit plynulé hraní bez přerušování nahrávacími obrazovkami. To se snažila Sony dokázat především v herní ukázce ze hry Ratchet & Clank: Rift Apart. Tato generace, narozdíl od ostatních, by se od svého předchůdce měla odlišovat vedle vylepšené grafiky i na další způsoby vnímání herního zážitku.

Jim Ryan také zdůraznil, že pro PlayStation 5 je ve vývoji mnohem více her, něž kolik bylo prezentováno v průběhu včerejšího večera. V prezentaci chtěla mít Sony jak AAA hry, které předvedou výkon konzole a nové technologie, tak menší hry, které naopak často vynikají v inovativních způsobech, jak nový hardware využít. Mezi představené tituly se tak rozhodli zařadit hry spadající do průřezu všech žánrů od studií různých velikostí.

Přečti si  RECENZE: Asus ROG Keris II Ace - Nová lehká herní myš s řadou skvělých technologií

Celá show byla pro Sony velkým úspěchem, především proto, že přilákala velké množství diváků. Podle Esport Charts sledovalo The Future of Gaming ve špičce až 7 milionů diváků. Průměrný počet sledujících v průběhu celé doby vysílání se uvádí kolem 4 milionů. Tato čísla zahrnují všechny oficiální streamy a komentované re-streamy zaměřené většinou na lokální komunity hráčů.

Z jednotlivých videí na YouTube kanále si aktuálně nejlépe vedou Horizon: Forbbiden West s 2,5 miliony shlédnutí a především Marvel’s Spider-Man: Miles Morales s těžko uvěřitelným počtem 4,3 milionů shlédnutí.

Michal Římal
První kontakt s herním světem v roce 1986. Takže od 8-bitů, přes první PC, Sega Master System II, dalších několik PC, Nintendo DS, Nintendo WII až po současnost. Aktuálně hraji především na PC a PS4. Vedle hraní rád čtu a věnuji se rodině.

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno