Anthem byl údajně od samotného začátku až po den vydání 7 let ve vývoji, ovšem jak se ukazuje, tak to není tak zcela pravda a na hře se skutečně pracovalo pouhých 18 měsíců. I demo, které BioWare na E3 2017 prezentoval bylo fake!

Dle jednoho z vývojářů bylo největší nasazení vývojářů v posledních šesti až devíti měsících vývoje. Kdy že to byl oznámen odklad Anthemu? 21. ledna 2018 jsme informovali o tom, že hra byla odložena na jaro 2019. přitom původní termíny hovořili o konci roku 2018. Takže se dá říci, že v den psaní této informace studio na hře teprve začínalo pořádně pracovat.

Všechny tyto informace pochází od Jasona Schreiera z Kotaku, který se odkazuje na 19 anonymních zdrojů, kteří buď pracovali přímo na  Anthem, nebo na něm „spolupracovali“. Jeden vývojář řekl o vývoji Anthem :

NEMOHL JSI TO HRÁT. NIC TAM NEBYLO. BYLA TO ŠÍLENÝ SPĚCH. TĚŽKÁ ČÁST BYLA, JAK DĚLAT ROZHODNUTÍ, KDYŽ NENÍ ŽÁDNÁ HRA? TAKŽE JSTE SE MOHLI PTÁT TAK SAMI SEBE.

Přečti si  Červnové oznámení Gears 6 zdánlivě teasuje herec JD Fenixe

Anthem měl od samotného počátku velké problémy s vlastní identitou, kdy studio nemělo soudržnou vizi projektu, které přišli i se změnou vedení a údajně příliš nepřidal ani zastaralý Frostbite engine. BioWare si nebyl jistý, čím přesně hra bude až do E3 dema z roku 2017. Toto demo bylo především snahou zapůsobit na výkonného manažera EA Patricka Soderlunda, který nesouhlasil s prvním demem Anthemu, který BioWare předložil.  Toto nové demo přidalo zpět létající mechanismus, který byl předtím několikrát přidán a odebrán a tvůrci si jím ve hře nebyli vůbec jistí. Toto druhé demo zapůsobilo na Soderlunda a BioWare ho využilo k tomu, aby vytvořilo demo E3 2017, které bylo z větší části falešné a nepředstavovalo skutečný průběh hrou. 

Demo nebylo ve skutečnosti postaveno správně – hodně z toho bylo fake, jako většina demoverzí na E3. Bylo tam spousta věcí, které vypadaly jen jako: „My to vlastně děláme? Máme pro to technologie, máme pro to nástroje? Kam můžete letět? Jak velký by měl být svět? “Řekl bývalý vývojář společnosti BioWare serveru Kotaku.

Přečti si  Star Wars Jedi: Survivor se 25. dubna připojí k EA Play

Crunch Anthemu započal v okamžiku, kdy se začalo tlačit na pilu s dokončením hry a splnění náhradního termínu. Práce na hře byla ke konci natolik uspěchaná, že vytvořila vysoce stresující pracovní prostředí s depresí a úzkostí popsanými jako „epidemie“ BioWare a někteří vývojáři uvádí, že situace byla natolik vážná, že se chodili tajně vybrečet a vyvztekat do soukromých místností.

Jak to dopadlo všichni víme, problémy, problémy a zase problémy, které vedli až k bojkotu hráčů za vylepšení lootu.

Na základě těchto informací je vlastně zázrak, že hra vůbec vyšla. A jak se zdá, tak nelze zcela ze všeho vinit EA, které sice vlastní řadu studií, ale zřejmě není zcela v jejich silách vše uhlídat. Na druhou stranu pokud někoho 7 let platíte, tak byste si mohli dohlédnout na to za co vlastně…

Anthem je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno