Režisér Kevin Choteau hovoří o tom, jak rozhodnutí nevytvořit cross-gen hru pomohlo příběhu i hratelnosti A Plague Tale: Requiem.

Už je to skoro dva roky, co vyšly konzole nové generace, ale toto přechodné období mezi generacemi stále ještě neskončilo. COVID a nedostatek zásob vlastně toto období ještě více prodloužil. I když to znamená, že většina her, které právě vycházejí, jsou verze pro různé generace, dostáváme se do bodu, kdy se jich poměrně hodně vyrábí výhradně pro hardware současné generace. Jednou z takových her je nadcházející akční dobrodružné pokračování A Plague Tale: Requiem od Asobo Studio .

A jak byste očekávali, vývoj pouze pro mnohem výkonnější hardware bez obav z výrazně zastaralých specifikací konzolí poslední generace má řadu výhod. V nedávném vydání Edge (vydání 374) mluvil režisér Kevin Choteau o několika z těchto výhod a o tom, jak A Plague Tale: Requiem těžilo z toho, že nevyjde napříč generacemi, pokud jde o příběh i hratelnost.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Innocence by některé části mohly vzhledem k technickým omezením vypadat trochu jako divadelní scéna,“ řekl Choteau (přes MP1st ). „Pro Requiem jsme byli schopni posunout horizont mnohem dál.“ Když píšeme, [zvýšená kvalita] nám umožňuje uvažovat o sekvencích, které byly dříve nemožné, jako jsou honičky se stovkami tisíc krys nebo místa, která se dynamicky vyvíjejí podle příběhu a událostí.

A Plague Tale: Requiem  vychází 18. října pro PS5, Xbox Series X/S a PC a bude také k dispozici při uvedení prostřednictvím Game Pass. Hra bude k dispozici také na Nintendo Switch v cloudové verzi.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno