Ředitel designu pro více hráčů stojící za Call of Duty: Modern Warfare 2 zareagoval na kritiku fanoušků na mapu Santa Sena. Smith v rozhovoru pro Dexerto vysvětlil, že dokonalá rovnováha nebyla záměrem vývoje mapy Santa Seana.

Od vydání hry byla Santa Sena kritizována za své úzké rozvržení a také za to, že všechna vozidla na mapě mohou být zničena, což způsobí náhodné exploze po celé mapě.

Z hlediska map se snažíme o rovnováhu mezi zážitkovými mapami a více konkurenceschopnými mapami,“ řekl Smith. “Ne všechny jsou super vyrovnan.” Jsou i takové, kde si řeknete ‘hej, bylo by opravdu skvělé bojovat o hraniční přechod’.“

Smith odhalil, že mapa byla inspirována integrální scénou v kriticky uznávaném akčním filmu Sicario. Smith uvedl, že se studio snaží co nejvíce vyvážit mapy, ale také věří, že studio má prostor experimentovat s širší škálou zážitků.

Víte, naše uživatelská základna je tak obrovská,” řekl Smith. „Snažíme se vše vyvážit, jak jen to jde. Myslím, že je důležité mít tyto zábavné, zážitkové mapy a evidentně jich máme dost na to, aby CDL mělo svůj herní prostor.

[Nesnažíme se] zničit lidem zábavu na každé jednotlivé mapě. Myslím, že jsme se dokonce zabývali tím, jak zabránit tomu, aby ta auta vybuchla každé kolo. Děláme úpravy tak, jak to jde, ale myslím si, že je důležité mít širokou škálu zkušeností. Ne každý je na super propocené zápasy, takže to pro všechny nějak vyvažujeme. Děláme maximum.

Osobně si myslím, že Smith se jen vymlouvá, protože jednoduše nedokáží udělat skvělé mapy jako kdysi a dostatečně je vybalancovat. Zejména tak aby co nejvíce eliminovali camp style, protože o tom CoD nikdy nebylo.

Kromě vývoje nového obsahu pro Call of Duty: Modern Warfare 2 Infinity Ward v současné době pomáhá s vývojem další hry z této franšízy, o které se říká, že je Call of Duty: Modern Warfare 3. Hru vyvíjí Sledgehammer Games s podporou Infinity Ward a Treyarchu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno