Vývojáři Apex Legends odhalili, že nedávné chyby s chybějícím zvukem a efekty fantomových částic byly způsobeny jediným řádkem kódu hry.

Vývojář Respawn Entertainment odhalil, že zvukové a grafické chyby, které sužovaly hráče v Apex Legends během 16. sezóny hry, byly způsobeny jediným řádkem kódu.

Jako součást chyby si hráči všimli, že různé audio/vizuální aspekty hry byly závadné, od útočných pušek, které nevydávaly zvuky, přes náhodné částicové efekty, které se objevovaly, až po granáty, které přímo mizely navzdory poškození.

Vývojářský tým se obrátil na subreddit Apex Legends, aby vysvětlil chybu, která byla zřejmě způsobena tím, jak hra zpracovává grafiku a synchronizaci pro hráče, jež může podporovat v jediném zápase.

Přečti si  "Zaměřujeme se na hledání způsobů, jak zvýšit náš výkon," říká Todd Howard

Aniž by to bylo příliš technické, herní servery mohou ukázat 128 efektů v jakémkoli daném herním rámci. Tyto efekty obvykle zahrnují také příkazy, které spouštějí nebo zastavují efekty pro různé věci, jako jsou efekty zbraní a fyzikální dopad. Efekty přijaté serverem po limitu 128 efektů v jednom snímku jsou zrušeny.

Respawn uvedl, že na jeho servery byla vydána oprava v aktualizaci vydané minulý čtvrtek a studio od té doby vše sleduje.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno