Když CD Projekt Red po Gamescomu 2018 odhalil veřejnosti téměř hodinové demo z jejich velmi očekávané hry Cyberpunk 2077, tak dostali fanoušci první pohled na použitý systém zbraní.

I když mělo demo téměř hodinu, tak hráčům odhalilo pouze nepatrnou část z toho, co bude hra při svém vydání nabízet.

Vedoucí animátor studia Maciej Pietras nabídl ve svém rozhovoru pro francouzskou publikaci trochu více informací o tom, co mohou hráči očekávat. Pietras odhalil, že existuje několik různých typů zbraní a bojových systémů, které budou definovány třídou postav, kterou si lidé vyberou, a dovednostmi, které se hráči rozhodnou upgradovat.

Animátor dodal, že existují výhody pro použité zbraně „v závislosti na vylepšených dovedností vybraných pro váš avatar.“ Naštěstí systém charakteru je variabilní a umožňuje měnit charakter v i později v průběhu hry, což znamená, že hráči hráči nebudou připraveni o výhody některých zbraní.

Pietras také podrobně popsal některé z různých typů zbraní a jejich schopnosti. Existují silné zbraně s podporami, které nabízejí ricocheting kulek, inteligentní zbraně s automatickým zámkem a melee zbraně, jako jsou mantis blades nebo katana.

Pietras vysvětlil, že mantis blades se hráčům nebudou hodit pouze v boji na blízko, ale budou je moci využívat i ke šplhání. To koresponduje s dřívější informací o tom, že mapa Night City bude hodně vertikální a bude obsahovat řadu mrakodrapů. 

Dle vývojáře bude bojový systém velmi „systematický“, což znamená, že hráči budou moci vybrat a používat zbraně podle situace, ve kterých se bude jejich postava nacházet. Pietras uvedl, že vždy existuje několik způsobů, jak sundat nepřátele.

Pokud máte chuť, tak si níže můžete připomenout průchod publikovaným demem.

Cyberpunk 2077 je nyní ve vývoji pro PC, PS4 a Xbox One s blíže neurčeným termínem vydání. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno