Vývojáři pracující na remaku Dead Space hovoří o návrhu hlavního prostředí hry – USG Ishimura – pro nadcházející remake.

V nejnovějším vydání svého vývojářského blogu Inside Dead Space se vývojář Motive Studio tentokrát zaměřil na povídání o vývoji kolem primárního prostředí Dead Space — USG Ishimura třídy „Planet Cracker“.

Příspěvek hovoří o vývoji interiérů a exteriéru Ishimura pro nadcházející remake a o tom, jak studio dospělo k některým rozhodnutím, která činí.

Základní myšlenkou remaku Dead Space je zachovat Ishimuru věrnou tomu, co představovala v původní hře, její tísnivou atmosféru a těsné chodby, díky nimž se loď cítí jako vlastní organismus.

„Ishimura je ikonická loď, protože se s ní zacházelo jako s hlavní postavou,“ říká v příspěvku přidružený umělecký ředitel Roy Tuazon. „Při jejím vytváření bylo zapotřebí tolik detailů a přemýšlení. Odvedli úžasnou práci, když udrželi hráče ponořeného do lodi, a nechali nás, abychom viděli víc. Osobně si myslím, že Ishimura je pro herní svět stejně ikonická jako Nostromo z Vetřelce pro filmový svět.

Přečti si  Remnant 2: The Forgotten Kingdom je nyní k dispozici

Příspěvek také hovoří o tom, jak Motive Studio aktualizovalo loď Ishimura pro remake Dead Space. Technický vedoucí projektu David Robillard hovoří o nutnosti využít streamovací řešení enginu Frostbite, aby bylo zajištěno plynulé hraní a umožnilo hře streamovat obsah dovnitř a ven, jak hráč postupuje Ishimurou.

Vedoucí level designer Catherine Stewart také mluví o štěstí, že má soubory rozložení z původního vydání hry.

Měli jsme také štěstí, že jsme měli soubory rozvržení z původní hry,“ říká Stewart, „i když byly ve velmi zastaralém formátu. Jeden z našich návrhářů zachránil všechna data, která mohl, abychom mohli tyto kompletně hacknuté prostředky vložit do hry jako výchozí referenční bod.

Tuazon hovoří o jedinečných výzvách při vytváření starších souborů rozvržení, aby se vešly do fyzického prostoru Ishimura, protože musel přesunout některé místnosti a dokonce přidat nové chodby, aby byl design úrovní hry přirozenější. Stewart to rozvádí a mluví o aktualizaci místností Ishimury o nové herní mechanismy, jako je nová zkušenost s zero-G.

Přečti si  Upoutávka na Stellar Blade nabízí efektní přehlídku Beta dovedností Eve

Všechny tyto body vedou vývojáře k tomu, aby hovořili o nejdůležitějším aspektu Dead Space – jeho atmosféře. Senior herní autor Jo Berry mluví o malých vizuálních doplňcích, které pomohou umocnit atmosféru hry. Například první místnost na Ishimuře bude nyní obsahovat cedule s bezpečnostními varováními, celní deklarace a skenovací stanice.

Hra bude celkově také obsahovat více drobných úprav, jako jsou reklamy z celého prostředí Dead Space a zmínky o místech z Dead Space 2, například.

Dead Space Remake vychází na PC, PS5 a Xbox Series X/S 27. ledna.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno