Dva týdny trvající charitativní kampaň WargamingUnited získala významnou podporu hráčů z celého světa. Šest her společnosti Wargaming – World of Tanks, World of Tanks Blitz, World of Tanks Modern Armor, World of Warships, World of Warships: Legends a World of Warplanes – obsahovalo speciální balíčky s ukrajinskou tématikou s prvky na úpravu vzhledu, které vytvořili výtvarníci z kyjevského studia Wargamingu.

Celkem bylo zakoupeno 90 tisíc balíčků a kampaně se zúčastnili hráči ze 115 zemí. Společnost Wargaming proto prostřednictvím platformy UNITED24 převedla 1 072 940 dolarů na pořízení sanitních vozů typu C, které budou mít za úkol zachraňovat životy.

Zdroj: Wargaming

Čeští hráči byli v první pětce nejštědřejších států. Nejvíc se samozřejmě zapojili fanoušci World of Tanks.

Přečti si  HP a Ferrari oznamují partnerství. Závodní tým formule 1 se bude nově jmenovat Scuderia Ferrari HP

Rádi bychom vyjádřili vděčnost a uznání za podporu a odhodlání naší komunity.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno