V nedávném rozhovoru s GQ bylo odhaleno, že Microsoft původně zamýšlel Game Pass jako půjčovnu namísto modelu předplatného ve stylu Netflixu.

Xbox Game Pass je pravděpodobně největším esem v rukávu Microsoftu, přičemž tato služba nabízí předplatitelům přístup ke stovkám her za rozumný měsíční paušál. Microsoft si takto původně Game Pass nepředstavoval, jak prozradila šéfka herních ekosystémů společnosti Sarah Bondová v rozhovoru pro GQ Magazine.

Xbox Game Pass původně začínal pod projektem s kódovým označením Arches a byl zamýšlen jako půjčovna videoher. Protože však tým zaznamenal posun v prodejní životnosti her na současném trhu, rozhodl se odpovídajícím způsobem změnit plány.

Něco jako 75 procent příjmů z hry bývalo vytvořeno během prvních dvou měsíců od vydání,“ vysvětlila Bondová. „Dnes je to rozložené na dva roky.

Přečti si  World of Tanks Blitz oslavuje "Turtle Power" spoluprací s Teenage Mutant Ninja Turtles

Prozradila také, že mnoho vydavatelů původně tuto myšlenku odmítalo, protože by to údajně „devalvovalo hry“, ale jakmile služba začala nabírat na síle, změnili svůj postoj. „Říkali si: ‚V žádném případě, [Game Pass] znehodnotí hry,“ řekla.

Samozřejmě, že nikoho nepřekvapí, že Xbox Game Pass byl hnacím faktorem velkého úspěchu Microsoftu v této generaci. I když neexistovali žádné exkluzivity pro novou generaci, prodeje Xbox Series X/S byly solidní. Microsoft to ví a jako takový investoval (pravděpodobně) přemrštěné částky peněz za uvedení vysoce profilovaných her na této platformě. I když existují určité obavy, zda je model udržitelný nebo ne, zdá se, že Microsoft rozhodně dělá správné kroky.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno