Od chvíle, kdy byla hra The Outer Worlds představena na The Game Awards 2018 zcela jistě řada hráčů přemýšlí, jak se tento nový titul od Obsidian Entertainment bude hrát a jak se bude lišit od jejich předchozích her.

A i proto se spoluautor, režisér Tim Cain a vedoucí designér Charles Staples rozhodli prohloubit a sdělit fanouškům více informací a ukázat jim nové gameplay záběry, které jsou zaměřeny právě na hratelnost a taktiku boje.

Podle Staplese je The Outer Worlds především RPG hra, která stále vypadá jako střílečka a tak jí je třeba i hrát. To znamená, že setkání s menšími nepřáteli lze řešit relativně snadno a rychle, na druhou stranu větší potyčky budou od hráčů vyžadovat mnohem více strategie a zapojit do akce i společníky.

Přečti si  Remnant 2: The Forgotten Kingdom je nyní k dispozici

Když už je řeš o společnících, tak Cain vysvětlil, že ti mají v The Outer Worlds specifické schopnosti a pohyby, které mohou být použity v určitých scénářích tak, aby způsobili nepřátelům co největší poškození.

Hra má nabízet různé druhy zbraní, které dávají hráčům mnoho způsobů, jak bojovat, k dispozici budou například: ruční zbraně, střelné zbraně na blízko i na dálku, těžké zbraně a energetické zbraně. Vzhledem k tomu že se jedná o RPG, tak všechny zbraně budou mít své specifické vlastnosti, například  Spacer’s Choice se rozbíjí častěji než ostatní, ale lze ji opravit snadněji. Některé zbraně bude možno dokonce modifikovat a tak k nim hráči budou moci přidávat například tlumiče, větší zásobníky atd.

Přečti si  Assassin's Creed Hexe prý bude obsahovat magické schopnosti, posedlost a systém strachu

To vše ukazuje na to, že The Outer Worlds si půjde svou vlastní cestou, i když boj je inspirován z větší části předchozími tituly Obsidianu, jmenovitě potom hrou Fallout: New Vegas.

The Outer World vyjde tento rok na PC, PS4 a Xbox One.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno