Záběry ze hry The Outer Worlds ukazují taktiku boje
Domů » Hry » Novinky » Záběry ze hry The Outer Worlds ukazují taktiku boje

Záběry ze hry The Outer Worlds ukazují taktiku boje

14.2.2019
Publikoval:

Od chvíle, kdy byla hra The Outer Worlds představena na The Game Awards 2018 zcela jistě řada hráčů přemýšlí, jak se tento nový titul od Obsidian Entertainment bude hrát a jak se bude lišit od jejich předchozích her.

A i proto se spoluautor, režisér Tim Cain a vedoucí designér Charles Staples rozhodli prohloubit a sdělit fanouškům více informací a ukázat jim nové gameplay záběry, které jsou zaměřeny právě na hratelnost a taktiku boje.

Podle Staplese je The Outer Worlds především RPG hra, která stále vypadá jako střílečka a tak jí je třeba i hrát. To znamená, že setkání s menšími nepřáteli lze řešit relativně snadno a rychle, na druhou stranu větší potyčky budou od hráčů vyžadovat mnohem více strategie a zapojit do akce i společníky.

Přečtěte si  Kniha Cyberpunk 2077 poskytuje lepší pohled na mapu Night City

Když už je řeš o společnících, tak Cain vysvětlil, že ti mají v The Outer Worlds specifické schopnosti a pohyby, které mohou být použity v určitých scénářích tak, aby způsobili nepřátelům co největší poškození.

Hra má nabízet různé druhy zbraní, které dávají hráčům mnoho způsobů, jak bojovat, k dispozici budou například: ruční zbraně, střelné zbraně na blízko i na dálku, těžké zbraně a energetické zbraně. Vzhledem k tomu že se jedná o RPG, tak všechny zbraně budou mít své specifické vlastnosti, například  Spacer’s Choice se rozbíjí častěji než ostatní, ale lze ji opravit snadněji. Některé zbraně bude možno dokonce modifikovat a tak k nim hráči budou moci přidávat například tlumiče, větší zásobníky atd.

Přečtěte si  YouTube zmírňuje pravidla proti násilí ve videohrách

To vše ukazuje na to, že The Outer Worlds si půjde svou vlastní cestou, i když boj je inspirován z větší části předchozími tituly Obsidianu, jmenovitě potom hrou Fallout: New Vegas.

The Outer World vyjde tento rok na PC, PS4 a Xbox One.

Adam Jacik

Hráč, fanoušek technologií a rychlých aut. Hraji téměř vše na čem se dá.

Další doporučené příspěvky
 
Launch hry PS5 budou jen pro novou generaci konzolí

V nejnovějším podcastu Kotaku Splitscreen se novinář Jason Schreier rozhovořil o nové generaci konzolí a hrách,...