Pronikání kulek skrz zdi není tak běžné, jak by si člověk mohl myslet a to dokonce ani v roce 2019 a hry tuto funkci příliš často nepodporují.

Díky účinnému a výkonnému hardwaru mohou hry simulovat, jak mohou kulky projít skrz materiály jako je dřevo kov a sklo. Tuto možnost můžeme vidět například ve hře Rainbow Six Siege a nyní ji bude podporovat i připravovaný díl Call of Duty: Modern Warfare od Infinity Ward.

Vedoucí vývoje kampaně pro Modern Warfare Jacob Minkoff o této funkci informoval v rozhovoru pro server PCGamesN. 

Existují určité typy materiálů, které budete moci prostřelit. Hráči dokáží střílet přes slabší materiály, jako jsou lepenkové nebo duté dveře ze dřeva, dýhy, ale nebudou schopni prostřelit tvrdšími materiály, jako je kov, cihla nebo masivní dřevo.

Přečti si  Larian Studios pracuje na dvou projektech založených na vlastním duševním vlastnictví

Minkoff dodal, že průnik střely závisí také na vnějších faktorech, jako je ráže střely, rychlost střelby, typ zbraně a vzdálenost.Hra má navíc velmi specifickou hodnotu průniku, která bude určovat, jak daleko bude kulka ještě pokračovat. Některé materiály způsobí, že kulka zpomalí po průniku stejně jako v reálném životě.

Infinity Ward také nedávno odhalilo, že Call of Duty Modern Warfare bude podporovat cross-play online multiplayer napříč platformami.

Call of Duty: Modern Warfare vychází na PC, PS4 a Xbox One 25. října.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno