Zdá se, že Marvel’s Spider-Man 2 bude pokračovat v sérii nových technických vylepšení od Insomniac Games na PS5, a přestože se spousta pozornosti věnovala vizuálním vylepšením, je toho spousta, zčeho mohou být hráči nadšeni i po zvukové stránce.

Například bylo potvrzeno, že superhrdinské pokračování bylo nativně mixováno v Dolby Atmos, což by z něj pravděpodobně činilo první vysoce profilovaný titul pro PS5, který toto vůbec nabízí. V odpovědi na otázku týkající se toho samého na ResetEra, komunitní a marketingový ředitel společnosti Insomniac odpověděl: „Ano a také jsme míchali kinematografii v Atmosu.“ Stevenson však říká, že si není „jistý“ pokud jde o hraní v reálném čase, tedy že celá hra bude v Dolby Atmos.

Přečti si  Hra Dragon Age: The Veilguard potvrzuje Hanse Zimmera a Lorna Balfea jako spoluautory hudby

Sony nedávno také přidalo nativní podporu Dolby Atmos do PS5 s nejnovější aktualizací firmwaru.

Mezitím se v rozhovoru s IGN Mike Fitzgerald, ředitel základní technologie Insomniac Games, také dotkl toho, jak Marvel’s Spider-Man 2 dělá pokroky s implementací 3D zvuku. Fitzgerald řekl: „Náš zvukový tým na této konzoli již nějakou dobu pracuje s 3D audiem a opravdu přišli na to, jak to udělat opravdu dobře, a přistoupili k navrhování všech těchto misí a zvukových scén novým způsobem s ambisonikou [formát celosférového prostorového zvuku] a pozičním zvukem pro ještě více objektů, které jsou ve scéně. Takže pokud jste uprostřed té oblasti Emily-May Foundation a máte lidi na různých balkónech a za vámi, můžete slyšet, odkud všechen zvuk přichází, a to s ještě větším efektem než v našich minulých hrách.

Přečti si  PlayStation 6 možná bude potřebovat PlayStation 5 Pro, aby přinesl očekávaný technologický skok

Marvel’s Spider-Man 2 vychází 20. října pro PS5. Insomniac odhalil, že bude zhruba stejně dlouhý jako první hra ze série.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno