V návaznosti na ukázku hry v rámci Summer Games Fest Show minulý týden se objevily nové podrobnosti o Elden Ring, včetně délky hry, příběhu, oblastech, bossech a dalších.

Vysoce očekávaný titul FromSoftware minulý týden konečně obdržel trailer spolu se sadou screenshotů a dalších informací o online režimu hry. V rozhovoru pro japonský magazín Famitsu herní ředitel Hidetaka Miyazaki prozradil o hře více detailů.

Když byl dotázán na cíl, který s Elden Ring má, Miyazaki řekl, že chce hráčům přinést vývoj série Dark Souls, který bude sloužit jako základ pro to, co chce studio s budoucími hrami vybudovat. „Cílem této práce„ Elden Ring “je v kostce vývoj královské cesty série„ Dark Souls “,“ řekl režisér Famitsu (přeloženo pomocí Google Translate).

„Chtěli jsme přivést know-how, které jsme kultivovali při výrobě série, jako je akce, design úrovně i budování příběhu pomocí sbírání různých fragmentů stejně jako v Dark Souls. Ovšem proti hrám v Souls sérii budeme mít mnohem vyšší míru volnosti.

Pokud jde o dobu hraní hry, Miyazaki uvedl, že odhaduje, že hráči budou k dokončení hry potřebovat zhruba 30 hodin, aniž by podnikli příliš mnoho vedlejších cest. Hovoříme-li o Boosech ve hře, ředitel hry uvedl, že jich bude omezený počet, přičemž někteří budou pro hráče volitelní.

Přečti si  Elden Ring dostane jako DLC pouze Shadow of the Erdtree

Hlavní body rozhovoru pro Famitsu shrnul uživatel Redditu „AidThisFellowUser“. Níže najdete tento příspěvek s nejdůležitějšími body:

  • George RR Martin sepsal kostru pro svět Elden Ring, zbytek vytvořil FromSoftware
  • Elden Ring je základem pro to, co chce FromSoftware vybudovat s budoucími hrami
  • Příběh a vzhled hlavní postavy staví hráč, na rozdíl od Sekira.
  • Tato hra bude mít způsob, jak hráče přivést k cílům úkolů, nemusíte se jimi řídit.
  • „Počet bossů ve hře bude omezen,“ hra bude mít volitelné bossy.
  • Hráči postaví příběh sbíráním fragmentů jako v Dark Souls
  • Šest hlavních oblastí, které fungují jako odlišné dungeony ovládané polobohými postavami.
  • Tato hra má hlavní hub / město.
  • Stejný herní systém pro Dark Souls aplikovaný na Open World
  • Můžete si přivolat „spiritual body“, které vám pomůže v boji (vyvolávací systém). Spirity lze sbírat a vybavovat se jimi jako předměty. Existují různé druhy duchů (používejte je k útokům, jako návnady, k obraně atd.). Duchové mohou být vylepšeni a jsou zde také docela zbyteční duchové s jinými vlastnostmi.
  • Hra bude mít několik zakončení
  • Hra bude mít mnohem vyšší stupeň volnosti než předchozí hry
  • Bojová umění z Dark Souls III se vrátí, ale nejsou fixována na zbraň (~ 100 technik)
  • Můžete si být jisti, že Elden Ring dorazí v den vydání.
  • Tato hra bude mít podporu pro více hráčů (4 hráči) během průzkumu v otevřených polích (ale nejste schopni jezdit na koních v multiplayeru).
  • Elden Ring bude více „zvládnutelný“ díky mnoha různým možnostem, které má hráč během průzkumů světa a setkání, ale stále existuje mnoho tvrdých nepřátel.
  • Poškození při pádu je nízké, aby udržovalo průzkumníky motivované.
  • Existuje mapa světa – ale skutečné dungeony mapu nemají.
  • Hra bude mít systém řemesel s materiály
  • Miyazaki odhaduje, že doba hraní je kolem 30 hodin „bez přílišných bočních výletů“.
  • Asynchronní prvky pro více hráčů z Dark Souls se vracejí; můžete (zjevně) nastavit skupiny a dát jejich zprávám / mrtvým tělům atd. vyšší prioritu.
  • Hra má systém klíčových slov
Přečti si  Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci, Avowed v listopadu

Elden Ring vychází pro C, PS5 / PS4, Xbox One a Xbox Series S | X 21. ledna 2022.

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno